Ilkeilyä pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika sadistisia juttuja sinulla ja muillakin. Mikä ihme panee ihmisen tuollaista kestämään? minä en kestäisi vaikka olen vanha ja rumakin jo. Ihan ilman varoitusta hankkisin asunnon ja tilaisin muuttoauton. Ilmotus olisi pöydällä kun herra palaa. Tahallinen ilkeily ja loukkaaminen on henkistä väkivaltaa eikä siihen pidä suostua. Vain itsetunnoton rakkauden kerjäläinen kestää tuollaista.Olen kovin pahoillani puolestanne.

Kokeileppa tätä juttua:unohda se mies ja kaikki hänen hyvät puolensa. unohda kaikki huonotkin puolet. Unohda hänen selityksensä ja lupauksensa. Kysy sen sijaan itseltäsi, tekeekö hän sinut onnelliseksi.
Ihmiset ovat monimutkaisia. Meissä kaikissa on omat rakastettavat ja ärsyttävät piirteemme ja sekös meistä tekeekin niin hämmentäviä.
SEnpä vuoksi niiden miettiminenn on ajan tuhlausta. Tekeekö hän sinut onnelliseksi? "välillä", "harvoin", "silloin tällöin" tai hyviä puolia on enemmän" ei riitä.
Tekeekö hän päivittäisillä teoillaan selväksi, että sinun onnellisuutesi on hänelle tärkeää? jos vastaus on ei, anna hänen jatkaa matkaansa ja heitä verkot uudelleen veteen.

Ei ole kiva huomata vuosien seurustelun jälkeen, että mies on itsekäs mäntti. Todennäköisesti se tyyppi on antanut merkkejä todellisesta luonteestaan jo suhteenne alusta lähtien.
Huutaminen, julkinen nolaaminen ja ulkonäön mollaaminen ovat henkistä väkivaltaa. On vaikea tuntea itsensä rakastamisen arvoiseksi, kun kumppani yrittää kaikin keinoin painaa maanrakoon. Siitä ei välttämättä ole sinulle mitään apua, että käsken lopettaa suhteen.
Sinun täyty ensin tiedostaa se, että olet ansainnut parempaa.
Olet ansainnut parempaa.

Jos keräyslaatikko olet sinä, niin miehesi on vain pieni sirpale roskaa. Anna tuta takaisin samalla vittumaisella sarkasmilla. Miettiikö miehesi lainkaan, mitä puhuu? Todennäköisesti ei, vaan laukoo, mitä mieleen tulee. Hyi, mikä jätkä, vähän antaisin kuulla, eiköhän loppusi sanomiset nopeasti.

en usko että hän edes itse tajuaa mitä sanoo. Itse hän eilenkin sanoi että kun on taas tullu pelkkiä negatiivisia asioita kun soitin hänelle ja pyysin että jos nähtäisiin. Hän sitten luettelin kaiken että mitä on tiedossa, hän mm. pelaa tennistä. Pyysin sitten että jos hän luopuisi sitten edes yhdestä pelistä ja menisi sitten joku muu päivä pelaamaan. En tiedä on ko se että yritän järjestää tapaamista niin negatiivinen asia. Jos vertaa minun ja hänen sanomisiaan, niin minä en mollaa, ilkeile tai väheksy häntä

Niin. Sinä yrität vain rajoittaa hänen harrastuksiaan, manipuloimalla, kerjäämällä. Onko se kiltimpää kuin ilkeily?

Miksi muuten miehesi ei saisi harrastaa tennistä? Parempi kai se nyt on kuin ryyppääminen tai naisissa juokseminen?

ps. Minäkin alkaisin ilkeäksi, jos vaimoni alkaisi rajoittamaan harrastuksiani. Onhan minulla omakin elämä, eikä hänen pidä minussa roikkua niin, että joudun karsimaan näitä menojani, en minäkään estä häntä harrastamasta, päinvastoin. Silloin kun molemmilla on aikaa, on sitten nautinnollista olla yhdessä.

Ja tyydyit vastaukseen, etkä valita siitä täällä tai hänelle?

Jos minun vaimoni tulisi ystävällisesti kysymään jättäisinkö harrastuksiini menemättä koska hän tahtoisi että olisin mielummin hänen kanssaan niin pitäisin sitä kyllä omituisena. Olen valinnut harrastukseni sitä varten että nautin niistä. Vaimoni valitsin myös siitä syystä että hän ymmärtää tämän, eikä kysele tyhmiä.

Jos hän luo odotuksia ja jättää ne täyttämättä, hänen tyylinsä tuskin tulee muuttumaan.Häntä ei haittaa tuottaa sinulle pettymystä.
Älä jatka suhdetta, jossa toinen osapuoli ei tee mitä lupaa.
Etsi sellainen mies joka arvostaa sinua.

Onko hiukan eriasia, jos asuu kumppanin kanssa saman katon alla. Silloin häntä näkee muutenkin. Mutta kun jos asuu erillään ja välimatkaa on sen reilu 35 km, niin tilanne on hiukan erilainen.

Sitä suuremmalla syyllä jätä mies. Ajattele kuin vaikeaa olisi jos asuisitte saman katon alla. Miksi haluat tehdä elämästäsi onnetonta kun voisit löytää miehen joka arvostaa ja rakastaa sinua?

Miehiin pitää suhtautua sellaisina kuin he ovat - ei sellaisina kuin heidän toivot olevan. Jos hän pitää sinusta, hän haluaa tavata.
Etkö haluakin sellaisen miehen, joka unohtaa kaiken muun ennemmin kuin sinut??
Kiireeseen vetoaminen on silkkaa kusetusta, ja niin tekevät miehet joilla on kusta päässä. Kiire tuntuu päällisin puolin hyvältä selitykseltä, mutta sellaisen takaa löytyy aina mies joka ei välitä tarpeeksi.
Muista että mies ei ole koskaan niin kiireinen, ettei ehdi tavoitella haluamaansa. Asiat on pantava tärkeysjärjestykseen.

Miksi jäädä ihmettelemään epämääräiseen suhteeseen, kuin voi siirtyä varmasti paremmille laitumille? Ei sitten, sanotaan sitten se, mitä haluat kuulla:"koeta kestää, ei hän ole niin surkea tapaus kuin kaikki väittävät. Jos odotat kiltisti etkä valita, yrität ennekoida miehen mielentilat etkä odota mitään, niin hän on sinun."
mutta älä sitten ylläty kun mies jättää sinut tai jos epävarmuus vain jatkuu ja jatkuu.

Lakkaa keksimästä tekosyitä, miehen teot puhuvat puolestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:
Miten saisin sanottua poikaystävälleni että voisi joskus sanoa jotain mukavaakin? Hän vain mollaa ja sanoo ilkeästi. Eilenki sanoi kun heitti lasipulloa keräyslaatikkoon, että ajatteli olevan sen keräyslaatikon minä. Tiedän, että hän puhuu sarkastisesti ja ei tarkoita mitä sanoo, mutta olisi kiva kuulla välillä jotain positiivista ja mukavaa.

Jätä se. Trust me, i´ve been there. Tulet olemaan erittäin onneton. Sarkastiset ihmiset syövät toisen ihmisen sielun ja itsetunnon. Sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Heillä on joku tarve pönkittää mitä lie ja sinä olet se, millä sitä pönkitetään.

Yhteistyössä