Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:sen toisen avaimen saa tietsikan vierestä kun kirjoittaa sen koodin siihen
multa puuttuu siis eka avain
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:sen toisen avaimen saa tietsikan vierestä kun kirjoittaa sen koodin siihen
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:mihin ihmeeseen noi avaimet käy?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:mihin ihmeeseen noi avaimet käy?
siihen siniseen pömpeliin, vasemmalla
mä en saa tyynyä veitsellä rikki ku se vaan liikkuu kun klikkailen sitä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:mihin ihmeeseen noi avaimet käy?
mä en saa tyynyä veitsellä rikki ku se vaan liikkuu kun klikkailen sitä :snotty:
onko sulla varmasti veitsi aktiivisena?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:mihin ihmeeseen noi avaimet käy?
onko sulla varmasti veitsi aktiivisena?
on :/
Teittekö jotain ennen tyynyn halkasuu?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mulla nyt kännykkä laturissa, mutta en oo keksiny käyttöä noille kamoille