Illan IDOLS-pino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tykännyt siitä viimeisestä, tuli vaan sellanen fiilis kuin kirkossa olisi ollut kuuntelemassa virsien veisuuta ja sitten ne käsien liikkeet häiritsi hirveästi. Mun suosikki oli tytöistä Jaana.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Ei toimi tämä A-K:kaan, eikä toiminut Jaanakaan. Ja kukaan ei ole laulanut sydämeen asti, kuten Koop edellisellä kerralla.

Heiiiii, joku muukin siis ihastui viimeksi tuohon Koopin lauluun! En ollut aiemmin rekisteröinyt ko. tyyppiä mitenkään, mutta U2 veto oli aivan uskomaton. Olen ihan fani jo, toivottavasti jatkaa samaa linjaa :)

Harmi, mutta tuo Linda oli kyllä jotain niin kamalaa tänään, että "ansaitsisi" tippua. Ihmettelen, ettei tuomarit kritisoineet enempää, veto oli valitettavasti aivan järkyttävää kuultavaa ja katsottavaa.

Harmitaa kun tykkäsin tosta Lindasta.
Tehiksen biisi oli vaan ihan järisyttävän huono valinta ja meni ihan penkin alle.

Saana lauloi hyvin, en o tykännyt siitä aiemmin.
Anna on nyt mun suosikki.

Saana kattoo kieroon, kun siristää silmiään ja on muutenkin aivan liian tango mihkään nuorison idols kilpailuun, samoin se suuri tyttö...marikako sen nimi nyt oli...Se sopii paremmin jollekin tangomarkkinoille. Se mikään IDOLS voittaja ole!

Jannike saisi painua myös takaisin opettamaan, täysin väärässä kilpailussa.

Ansku ainoa potentiaalinen Idols kandidaatti.

Jaanalla on kaunis ääni, mutta liian nuori ja eikö se Hallelujamuija osaa kammata tukkaansa?!? Aina kuin harakanperse ja menee ommosella telkkariin!

579002.jpg

Linda Herranen tippui naisista ensimmäisenä Idolsin semifinaaleista.

Linda lauloi sunnuntai-iltana Tehosekoitin-yhtyeen Kaikki nuoret tyypit -kappaleen.

- Löytyy asennetta, mutta en nähnyt sitä. Haaleaa, Jone Nikula kommentoi naista ja arvioi myös täysin oikein että Linda tippuu.

- Asennetta oli, mutta se oli teennäistä. Sun pitää omistaa lavaa, mutta nyt olet vuokrasopimuksella, Patric taas arvioi.

Yhteistyössä