Niin mikä ois hyvä tapa tutustuttaa "kaikki toisiinsa"? Jotain leikkejä/kilpailuja aikuisille? Mutta millaisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiedä.... mut arkajalan joku illanleikki vois saada paniikkiin :ashamed: vaik onhan ne kivoja toki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Tollaset leikit voi saada toiset vaivaantuneiksi.. Minä antasin ihan rauhassa vaan ihmisten tutustua ilman mitään leikkijuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Tollaset leikit voi saada toiset vaivaantuneiksi.. Minä antasin ihan rauhassa vaan ihmisten tutustua ilman mitään leikkijuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiedä.... mut arkajalan joku illanleikki vois saada paniikkiin :ashamed: vaik onhan ne kivoja toki.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiedä.... mut arkajalan joku illanleikki vois saada paniikkiin :ashamed: vaik onhan ne kivoja toki.
No tuskinpa kukaan todella "arkajalka" edes lähtee mihinkään illan istujaiseen itseään kiusaamaan, eiköhän sellaiset pysy ihan kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No ainakin sellaista leikkiä olen leikkinyt että kuunnellaan AC/DC Thunderstuckia ja aina kun siinä sanotaan THUNDER! niin pitää ottaa kunnon siemaus :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiedä.... mut arkajalan joku illanleikki vois saada paniikkiin :ashamed: vaik onhan ne kivoja toki.
No tuskinpa kukaan todella "arkajalka" edes lähtee mihinkään illan istujaiseen itseään kiusaamaan, eiköhän sellaiset pysy ihan kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:ap, onks tarkotus sitte ihan niinkö baariin mennä vai millaset pirskeet sä olet järjestämässä?
Alkuperäinen kirjoittaja entäs tämä::Peliä varten tarvitset vähintään yhden jakson MacGyver-sarjaa. Tosimiehet katsovat kerralla läpi kokonaisen dvd-boksin. Lisäksi tarvitset paljon juotavaa. Juoman tyypillä ei ole mitään merkitystä.
MacGyver-juomapelin säännöt :
Ota huikka/shotti kun...
Ruudussa näkyy ruma hiustyyli (esim. takatukka)
Jokin räjähtää
MacGyver keksii jotakin
Jossakin näkyy alaspäin tikittävä kello (esim. pommissa)
Joku mainitsee Phoenix Foundationin tai MacGyverin nimen
Outo kasarimusiikki soi (juodaan koko sen ajan, kun musiikki soi)
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tiedä.... mut arkajalan joku illanleikki vois saada paniikkiin :ashamed: vaik onhan ne kivoja toki.
Ai? Mä olen ujo eli siis arkajalka uusien ihmisten kanssa mut silti olen ollut illanistujaisissa. Sama kun sanois, että mitä ne ujot työelämässäkään sitten tekee, itseään kiusaamassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:ap, onks tarkotus sitte ihan niinkö baariin mennä vai millaset pirskeet sä olet järjestämässä?
baariinkinsynttäreitä juhlitaan viikon päästä tosin...ja tulee enemmän ja vähemmän ihmisiä jotka ei toisiaan tunne, ainakaan kovin hyvin...