Illan istujaisista...jossa on henkilöitä jotka eivät tunne toisiaan...

Joskus on ollut semmoinen, että jokainen kertoo vuorollaan jostain toisesta, eli yleensä ainakin yksi tuntee jokaisen. Ei se kyllä minusta ollut kovin kivaa sekään, etenkään jos on kovin ujo, kuten minä. =)

Minusta se nimi ja ammatti juttu on parhaimpia. Siis nimi on esim. oma toinen nimi ja äidin/isän nimi ja sukunimeksi äidin tyttönimi. Ammattiksi vaikka naapurin tms. ammatti.

Noista aina lähtee joku keskustelu poikimaan, esim. oletko sille ja sille sukua tai sieltä ja sieltä päin kotoisin tai ompas sulla kaunis nimi tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Tollaset leikit voi saada toiset vaivaantuneiksi.. Minä antasin ihan rauhassa vaan ihmisten tutustua ilman mitään leikkijuttuja.

Juu, toikin ihan hyvä idea :D Ja eiköhän se boolikin auta sitä tutustumista :whistle:

Millasia juomapelejä niitä onkaan? Nuorena ainakin pelattiin korteilla jotain tosin sääntöjä nyt enää muista :p :xmas:

Tollaset leikit voi saada toiset vaivaantuneiksi.. Minä antasin ihan rauhassa vaan ihmisten tutustua ilman mitään leikkijuttuja.

niin mäkin. mua alkaa ahdistaa jos pitää odottaa vuoroa ja kaikki kuuntelee. mun mielestä emäntä vois esitellä kaikki toisilleen mistä yhteydestä kukakin on ja missä oot tutustunu tms silleen ihan vapaamuotoisesti,tyyliin ....kanssa ollaan tunnettu 10v lähtien ja asuttiin samalla kylällä, ---n kanssa olin lukiossa tms

Meillä on ollu esim. kuvavisa ja musavisa (kyssärit tietokoneen kautta telkkaruudulle) yms. sellasta. On tosiaan hyvä ottaa huomioon arat/hiljaset eli ettei kaikki tykkää tyyliin pelata aliasta (meiän suosikkipeli!). Monesti meillä on ollu ryhmäjako eli kenenkään ei tarvi vastata yksin ja ryhmä tutustuu toisiinsa. Ai niin ja joskus meillä on ollu bingo :) , meiän kaikki ystävät on ainakin niin lapsenmielisiä että tykkää pelailla/leikkiä.. Monesti illanistujaisissa joissa ei ole mitään ohjelmaa ja ihmiset vieraita toisilleen, on aika kuivaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiedä.... mut arkajalan joku illanleikki vois saada paniikkiin :ashamed: vaik onhan ne kivoja toki.

No tuskinpa kukaan todella "arkajalka" edes lähtee mihinkään illan istujaiseen itseään kiusaamaan, eiköhän sellaiset pysy ihan kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
en tiedä.... mut arkajalan joku illanleikki vois saada paniikkiin :ashamed: vaik onhan ne kivoja toki.

No tuskinpa kukaan todella "arkajalka" edes lähtee mihinkään illan istujaiseen itseään kiusaamaan, eiköhän sellaiset pysy ihan kotona.

Kyllä minä olen ollut monesti illanvietoissa, vaikka olenkin arkajalka ja ujo. =)

Ai? Mä olen ujo eli siis arkajalka uusien ihmisten kanssa mut silti olen ollut illanistujaisissa. Sama kun sanois, että mitä ne ujot työelämässäkään sitten tekee, itseään kiusaamassa?

Ai pitäis jäädä kotiin :o Kyl mä olen aina lähtenyt kun kutsu on tullut vaikka olenkin ujo.

ap, onks tarkotus sitte ihan niinkö baariin mennä vai millaset pirskeet sä olet järjestämässä?

baariinkin :) synttäreitä juhlitaan viikon päästä tosin...ja tulee enemmän ja vähemmän ihmisiä jotka ei toisiaan tunne, ainakaan kovin hyvin...

Peliä varten tarvitset vähintään yhden jakson MacGyver-sarjaa. Tosimiehet katsovat kerralla läpi kokonaisen dvd-boksin. Lisäksi tarvitset paljon juotavaa. Juoman tyypillä ei ole mitään merkitystä.

MacGyver-juomapelin säännöt :

Ota huikka/shotti kun...

Ruudussa näkyy ruma hiustyyli (esim. takatukka)
Jokin räjähtää
MacGyver keksii jotakin
Jossakin näkyy alaspäin tikittävä kello (esim. pommissa)
Joku mainitsee Phoenix Foundationin tai MacGyverin nimen
Outo kasarimusiikki soi (juodaan koko sen ajan, kun musiikki soi)

Alkuperäinen kirjoittaja entäs tämä::
Peliä varten tarvitset vähintään yhden jakson MacGyver-sarjaa. Tosimiehet katsovat kerralla läpi kokonaisen dvd-boksin. Lisäksi tarvitset paljon juotavaa. Juoman tyypillä ei ole mitään merkitystä.

MacGyver-juomapelin säännöt :

Ota huikka/shotti kun...

Ruudussa näkyy ruma hiustyyli (esim. takatukka)
Jokin räjähtää
MacGyver keksii jotakin
Jossakin näkyy alaspäin tikittävä kello (esim. pommissa)
Joku mainitsee Phoenix Foundationin tai MacGyverin nimen
Outo kasarimusiikki soi (juodaan koko sen ajan, kun musiikki soi)

:laugh: :laugh: tää oli hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:

Ai? Mä olen ujo eli siis arkajalka uusien ihmisten kanssa mut silti olen ollut illanistujaisissa. Sama kun sanois, että mitä ne ujot työelämässäkään sitten tekee, itseään kiusaamassa?

Nyt vissiin puhutaan eri asioista, se mikä sulle tarkoittaa arkajalkaa tarkoittaa näköjään eri asiaa minulle.
Minä ymmärrän arkajalan niin ettei edes halua tutustua muihin ihmisiin.
Jos on oikeasti ujo/ei halua tutustua ihmisiin/paniikkihäiriö niin miksi pitäisi kiusata itseään ja mennä tilanteisiin missä ahdistaa?

Samaa mieltä olen että typerät tutustumisleikit on perseestä enkä itse haluaisi sellaisia leikkiä, mutten myöskään mene mihinkään kekkereihin nurkkaan mököttämään tai hissuttelemaan.
Kyllä minä ainakin menen kekkereihin tutustumaan ihmisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
ap, onks tarkotus sitte ihan niinkö baariin mennä vai millaset pirskeet sä olet järjestämässä?

baariinkin :) synttäreitä juhlitaan viikon päästä tosin...ja tulee enemmän ja vähemmän ihmisiä jotka ei toisiaan tunne, ainakaan kovin hyvin...

rintamerkit jokaiselle ja baarissa ei sitten saa puhua kellekkään jolla tällästä rintamerkkiä ei ole, paitsi jos keskustelussa on mukana vähintään 2 rintamerkillistä henkilöä. Esim baarimikolle ei sanaakaan jos yksin meet tiskille, pakko kaapata joku seurueesta mukaan ;)

Yhteistyössä