Illan Ketju...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TavisÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TavisÄiti

Aktiivinen jäsen
06.06.2008
2 436
0
36
Noniin, sitten hetkeksi kaikki harmailemaan ja tekemään paljastuksia!! ;)

Eli muut saa koittaa arvata, jos tahtoo, kenestä on kyse, mutta idea on että harmaana pajastetaan joku ällöttävä / kuvottava / hauska / mikä tahansa asia, tapa, teko, rutiini, itsestään :D

( Samaa periaatteessa mitä Tunnustusten luolassa, jos joku tietää )

Rohkeimmat voivat kertoa Mustanakin ;)

Muoks. *ei niille tosikoille* :D

No tuotah.. Mitähä sitä keksis, mä oon niin tylsä tyyppi :---DD Nooh, oon kerran eläissäni iskeny parhaan kaverini miehen, ja niille tuli ero, mutta se ei ollu tavallaan mun syy ku niillä oli paljo ongelmia jo valmiiksi ja mies oli ollu ihastunu muhun jo pitkään. Eipä kauaa sitten seurusteltu keskenään, mutta ero oli kaikenkaikkiaan hyvä juttu, kaverini sai viime viikolla vauvan nykyisen miehensä kanssa ja ovat onnellisia :) Mies löysi uuden naisen ja ovat kihloissa ja onnellisia, ja minä itse olen tahollani onnellisesti naimisissa :P Eli siis ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin..

Nykyinen mieheni kahvitteli muutaman kerran ystäväni kanssa, ennenkuin itse tutustuin mieheeni. Kun olimme jo muutamia viikkoja Pyörineet mieheni kanssa, en ollut kertonut tästä ystävälleni, joka puolestaan mulle kertoi olevansa ihastunut tähän samaan mieheen. ( ystäväni oli toisen kanssa kihloissa ) , minä mustamaalasin ja kerroin likasimmatkin juorut kaveristani miehelleni jotta hänen kiinnostus ( jos sitä koskaan olikaan ) loppuisi tätä kaveriani kohtaan. Törkimys olen... ;)

Yhteistyössä