Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Toinen nolo.
Ei mitään havaintoa, mut niitä maustelehtiä siihen laitettiin...
Ja karjalankarhukoiraa ja karjalaa...
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mä teen niin, että pataan lihat, vettä, suolaa, pari maustepippuria (laakerinlehti) ja uuniin.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mä teen sen sillai että kyrvennän lihan pinnan ja sitten uunipataan lihaliemeen ja mukaan sipuleita ja porkkanaa ja maustepippureita. Sit uuniin köllöttelee muutamaksi tunniksi 175 astetta.
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Lihat, porkkana , sipuli pataan. Lihaliemikuutio, mustapippuria ja nestettä ja eiku uuniin. 150 astetta ja kolmisen tuntia
Jos käytäthirvenlihaa niin laita kuivattuja katajanmarjoja joukkoon ja anna muhia 100asteesa 5-8 tuntia
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Toinen nolo.
Ei mitään havaintoa, mut niitä maustelehtiä siihen laitettiin...
Ja karjalankarhukoiraa ja karjalaa...
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mä teen sen sillai että kyrvennän lihan pinnan ja sitten uunipataan lihaliemeen ja mukaan sipuleita ja porkkanaa ja maustepippureita. Sit uuniin köllöttelee muutamaksi tunniksi 175 astetta.
MITÄ ON KYRVENTÄMINEN?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mä teen sen sillai että kyrvennän lihan pinnan ja sitten uunipataan lihaliemeen ja mukaan sipuleita ja porkkanaa ja maustepippureita. Sit uuniin köllöttelee muutamaksi tunniksi 175 astetta.
MITÄ ON KYRVENTÄMINEN?![]()
No kärventämistäpaistamista :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Heili Karjalasta, sekin sopii pataan!
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Heili Karjalasta, sekin sopii pataan!