illan pino synnytystä odottaville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Jänskäilläänkö ilta yhdessä ja jaetaan hyviä vinkkejä odotuksen loppumetreille?Mikä askarruttaa ja mitkä fiilikset tällä hetkellä?

Mulla rv 38+4 ja kuumeisesti odotan synnärille lähtöä. Toinen raskaus. supistellut on, ei kuitenkaan vielä säännöllisesti tai kivuliaasti.

Nyt siis askarruttaa, että pitääkö tämmönen huhu paikaansa, et voiko oluen/siiderin juonti edesauttaa synnytyksen käynnistymistä/vahvistaa supisteluja? Et korkkaiskohan yhden oluen?

Tuolla joku jo kyselikin, että voiko punaviini käynnistää synnytyksen. Nii, no tuskin tolla oluellakaan saisi miää aikaan..

Kumma kuinka tässä loppumetreillä sitä rupee kehittelemään vaikka mitä keinoja, jotta pääsisi synnyttämään. En muistanutkaan kuinka epätoivonen voi ihminen olla.
Tasan tarkkaan tiedän, ettei itse voi synnytykseen vaikuttaa.. Odotus saa kyllä aivot aika pehmoisiksi näköjään :)

Täällä yksi synnytystä odotteleva.

En ole kuullut tuota vinkkiä alkoholista. Ottaen huomioon, että konjakkia annettiin ennen estämään ennen aikaisia supistuksia, voisi kuvitella, että alkoholi ennemmin ehkäisee synnytystä kuin edistää. Ainakin se rentouttaa, joten en oikein usko sen auttavan. Lisäksi nyt kun ei ole alkoholia juonut lähes vuoteen, epäilen, että se voisi mennä päähän melko helposti. Enkä todellakaan haluaisi päätyä lähtemään synnärille yhtään sellaisessa olossa, että olen huppelissa. Ei kuulosta houkuttelevalta.

Itse olen enemmän yrittänyt keskittyä tekemään kaikkea muuta. Jaksaa paremmin, kun on muuta mietittävää, kuin odotella kuumeisesti.

Yhteistyössä