illan säikähdys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cabi777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cabi777

Jäsen
22.11.2005
868
0
16
lapset oli laitettu nukkumaan ja kuopus (5v) nukahtikin heti.
katottiin miehen kanssa telkkaria ja syötiin iltapalaa kun yht´äkkiä kuului poikien naurua ja hölinää, hetken perästä saatiin selvää että esikoinen ihmettelee mihin kuopus menee.
ryntään pika pikaa paikalle ja kuopus on rapussa menossa jonnekkin :o

otan pojan syliin ja totesin että on unessa ja vein takaisin nukkumaan =)

esikoinen säikähti ihan hirveästi ja opeteltiin sitten oven aukaisemista takalukosta jos tarvii avata joskus.

vieläkin mietin että kuinkakohan pitkälle kuopus olisi päässyt ennenkuin olisin huomannut että on lähtenyt :o :'(

Mie olin penskana ihan näppärä unissa kävelijä, minut kiskottiin parhaimmillaan naapurista kilometrien päästä kotiin, enkä silloinkaan välttis herännyt. Sai kuulemma läpsäyttää ihan kunnolla, että heräsin... Kumasti sitä selvis aina ehjin nahoin, ihmetyttää miten voi unissaan selvitä kompuroimatta pitkät jyrkät rappuset alas ilman naarmua...

Viime eikoina en ole kuleksinyt enää, mutta vajaa vuosi sitten olin ripottelemassa taas kukkamultaa olohuoneessa, kun avo tuli ihmettelemään mitä teen :o Moon tehnyt sen kaksi kertaa aikaisemminkin, mistä lie kyse, sisäinen puutarhuri pukkaa väkisin ulos :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:
Mie olin penskana ihan näppärä unissa kävelijä, minut kiskottiin parhaimmillaan naapurista kilometrien päästä kotiin, enkä silloinkaan välttis herännyt. Sai kuulemma läpsäyttää ihan kunnolla, että heräsin... Kumasti sitä selvis aina ehjin nahoin, ihmetyttää miten voi unissaan selvitä kompuroimatta pitkät jyrkät rappuset alas ilman naarmua...

Viime eikoina en ole kuleksinyt enää, mutta vajaa vuosi sitten olin ripottelemassa taas kukkamultaa olohuoneessa, kun avo tuli ihmettelemään mitä teen :o Moon tehnyt sen kaksi kertaa aikaisemminkin, mistä lie kyse, sisäinen puutarhuri pukkaa väkisin ulos :laugh:

sulla on ollut pienenä asiaa naapurille ihan selvästi :laugh:

mikäköhän tuo kukkamulta juttu on :o matollekko ripottelit? :laugh: :laugh:

Yhteistyössä