Ilmainen risteily?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Natsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Natsku

Vieras
Siis mies sai kaksi bunuskorttia Viking Linen Helsinki-tukholma_Helsinki-risteilylle. Kortissa luki, että sillä saa hytin ilmaiseksi. Sitten oli, että joku matkustajamaksu olis 5?/lätty plus vielä ruuat, jos haluaa. Kävin sitten nettisivuilla kokeilemassa, niin hinta aamiaisineen (8?/aikuinen) ja viking buffetilla (28?/aikuinen) Teki yli 150 ?. Laskin, että jos syödään nuo molempiin suuntii, niin hinta olisi ollut jotain 72 ?. Ja eikös lapset syö ilmaiseksi jos aikuiset ruokailee? Ja matkustajamaksua ei olisi noitten korttien mukaan jos ostaa yhden päivällisen /henkilö... Omituista. Onko kukaan ollut tämmöiselllä risteilyllä? Pitää vissiin huomenna soitella tuonne Viking Linen lipunvaraukseen ja kysellä sieltä tuota matkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Natsku:
Siis mies sai kaksi bunuskorttia Viking Linen Helsinki-tukholma_Helsinki-risteilylle. Kortissa luki, että sillä saa hytin ilmaiseksi. Sitten oli, että joku matkustajamaksu olis 5?/lätty plus vielä ruuat, jos haluaa. Kävin sitten nettisivuilla kokeilemassa, niin hinta aamiaisineen (8?/aikuinen) ja viking buffetilla (28?/aikuinen) Teki yli 150 ?. Laskin, että jos syödään nuo molempiin suuntii, niin hinta olisi ollut jotain 72 ?. Ja eikös lapset syö ilmaiseksi jos aikuiset ruokailee? Ja matkustajamaksua ei olisi noitten korttien mukaan jos ostaa yhden päivällisen /henkilö... Omituista. Onko kukaan ollut tämmöiselllä risteilyllä? Pitää vissiin huomenna soitella tuonne Viking Linen lipunvaraukseen ja kysellä sieltä tuota matkaa...

Lapset alle 6 v on ilmaisia ruokailussa, yli 6v maksaa....

Olen ollut tuollaisella risteilyllä. Jos ei ota ruokia, maksaa per matkustaja tuon 5 euroa, mut jos ottaa ruokia, sitä maksua ei tule. Maksat siis vain niistä ruoista, mitä ostat etukäteen.

Juu, alle 6-v:hän se... Pitää soittaa sinne lippuvaraukseen, niin siellähän ne osaa kait neuvoa. Tuo netistä tilaaminen on olevinaan niin helppoa, mutta en tiiä... Kun siinä hinta-osiossa ei ees näkynyt mitään erittelyä, ett mistä se hinta muodostuu. :/

Ja jos ei asu Helsingissä, täytyy ottaa myös bussi-tai junamatkat huomioon. Matkatoimistojen risteilypaketteihinhan tulee paljon normaalia edullisemmat kuljetukset. Näissä bonuskorteissa taas matkat maksaa, muistaakseni Vikingille pääsee junalla kuitenkin puoleen hintaan. Olen ollut myös risteilyllä bonuskortilla, mentiin porukalla omalla autolla, mutta parkkipaikkakin vuorokaudeksi satamassa maksoi aikalailla. Ilmainen ei siis kuitenkaan ole täysin ilmainen...

Ei niissä se matka maksa vaan just se kaikki muu oleminen laivalla, Toki on kiva käydä buffetissa syömässä, mutta eihän se ole pakollista. Kahvilasta saa myös edullisia ruoka-annoksia kilohinnalla ;) Ja a la carte -ravintolastakin löytää jo kummasti syötävää 28 eurolla. Aamiaiselle ei ole koskaan jaksettu mennä, on kovin aikasin se tarjoilu. Eikä syödä niin paljon että maksais vaivan.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Ja jos ei asu Helsingissä, täytyy ottaa myös bussi-tai junamatkat huomioon. Matkatoimistojen risteilypaketteihinhan tulee paljon normaalia edullisemmat kuljetukset. Näissä bonuskorteissa taas matkat maksaa, muistaakseni Vikingille pääsee junalla kuitenkin puoleen hintaan. Olen ollut myös risteilyllä bonuskortilla, mentiin porukalla omalla autolla, mutta parkkipaikkakin vuorokaudeksi satamassa maksoi aikalailla. Ilmainen ei siis kuitenkaan ole täysin ilmainen...

ei saa junalippuja puoleen hintaan (joskus kampanjoita Viking / Vr jolloin saa). Bussiliput kyllä saa erikoishinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:

ei saa junalippuja puoleen hintaan (joskus kampanjoita Viking / Vr jolloin saa). Bussiliput kyllä saa erikoishinnalla.
:) Nyt saa:
http://www.vikingline.fi/aikataulut/liityntakuljetukset/

Se buffet on ihan ylimainostettu juttu. Kuka oikeesti haluaa syödä itsensä ähkyksi? Just oltiin flikan kanssa piknik-risteilyllä siljalla ja menomatkan ruokakulut oli 4e (tytölle ranskalaiset ja mulle kahvi), paluumatkalla söin pihvin ja flikka närpsi mun ranskalaisia, kun oli vetänyt jonkun verran suklaata siinä välissä... Noin 20e siis yhteensä.

Se buffet on ihan ylimainostettu juttu. Kuka oikeesti haluaa syödä itsensä ähkyksi? Just oltiin flikan kanssa piknik-risteilyllä siljalla ja menomatkan ruokakulut oli 4e (tytölle ranskalaiset ja mulle kahvi), paluumatkalla söin pihvin ja flikka närpsi mun ranskalaisia, kun oli vetänyt jonkun verran suklaata siinä välissä... Noin 20e siis yhteensä. b

Yhteistyössä