Ilmaislehti ja kysely?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erinaceus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Erinaceus

Jäsen
08.05.2007
31
0
6
Kaksplus-sivustolla oli jo jonkin aikaa sitten sellainen kysely, en edes muista mitä koski, johon vastaamisesta palkinnoksi sai ilmaisen näytenumeron jotakin lehteä. Valitsin tietysti Kaksplussan, mutta eipä ole vielä postissa näkynyt. Joka päivä sitä niin innoissani odottelen. B)

Onko muille vastanneille lehti jo postiluukusta tippunut?

Minäkin osallistuin, ei oo lehti vielä tullut. Toivotaan, että tulee se kaks plus. Kerran kun osallistuin vastaavaan, en saanut sitä lehteä minkä halusin vaan tuli KOULULAINEN-lehti!!! :kieh: :headwall:
Olin niin kiukkunen!!!!! Mitä mä sillä teen?!????!?!!!

Minä myös osallistuin, ihan vain Kaksplussan toivossa... :D ..ei ole mullekaan vielä lehteä kuulunut. Tilaan kyllä ko. lehden itsellekin jos joskus raskaaksi tulen. Tällä hetkellä käyn silloin tällöin lukaisemassa Vauva-lehden ja Kaksplussan kavereilla ja systerillä. :saint:

Mäkin tein sen, ei oo lehteä näkyny!

ps.sirpula:
Minä myös osallistuin, ihan vain Kaksplussan toivossa... :D ..ei ole mullekaan vielä lehteä kuulunut. Tilaan kyllä ko. lehden itsellekin jos joskus raskaaksi tulen. Tällä hetkellä käyn silloin tällöin lukaisemassa Vauva-lehden ja Kaksplussan kavereilla ja systerillä.

Mäpäs pääsen lukemaan siskon luona kaikki vauvalehdet ja usein myös kaksplussat. Luksusta!

Yhteistyössä