Ilmankostutin, suolalamppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapinonni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suolalamput on humpuukia! Jos et halua sitä ulkonäön tai tunnelman takia niin älä osta! Ilmankostuttimessa on tärkeää että että vesi todella kuumenee riittävän kuumaksi ja höyryä muodostuu kunnolla - muuten vedessä kasvaa vain pöpöjä ja vaikutusta ilman kosteuteen ei ole. Katso myös että kostutin on helppo pestä - sen puhtaus on erittäin tärkeää em.syystä. Halpaa ja hyvää ei yleensä ole. Mm.Ufoxiltä löydät hyviä malleja.Tarvittava koko ja teho riippuvat siitä miten isoa tilaa on tarpeen kostuttaa,

Mä ostin siskon perheelle jolulahjaksi semmoisen suolakupin. Se kiinnitetään saunaan kiukaan yläpuolelle ja on "köyhän miehen suolahuone". Heillä rasitusastmaa sairastava poika ja nyt poika saunoo vähintää pari kertaa viikossa ja voi tosi hyvin. Kuulemma ei suositella hirveästi ainakaan niitä halvimpia ilmankostuttimia mahdollisten homeitiöiden ja muiden ongelmien vuoksi..

Mulla ei ole varsinaista ilmankostuttajaa vaan Jalokivigalleriasta hankittu suihkulähde. Makkarissa hoitaa hyvin ilmankostuttimen virkaa. Erittäin helppo pitää puhtaana, sillä kulhon voi vaan nostaa irti ja pestä. Tiskikoneessa en ole koittanut pestä sitä, mutta lasisena luultavasti kestäisi senkin. Tästä on nyt kolmisen vuotta kun tuon ostin ja silloin maksoin siitä 59 euroa.
usva.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä ostin siskon perheelle jolulahjaksi semmoisen suolakupin. Se kiinnitetään saunaan kiukaan yläpuolelle ja on "köyhän miehen suolahuone". Heillä rasitusastmaa sairastava poika ja nyt poika saunoo vähintää pari kertaa viikossa ja voi tosi hyvin. Kuulemma ei suositella hirveästi ainakaan niitä halvimpia ilmankostuttimia mahdollisten homeitiöiden ja muiden ongelmien vuoksi..

Hei! Mistä tuollaisia saa?

Yhteistyössä