ilmottaisitko lastensuojeluun jos äiti täällä vain roikkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierestä seuraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos teen ilmoituksen, kaveri suuttuu verisesti ja haukkuu minut täällä pystyyn (tiedän sen)
mutta tiedän että jos en minä tee niin joku vielä tekee (nykyisin pihallakin huutaa lapsilleen törkeyksiä)

toinen tuttavani epäilee että lapsia kuritettais kovalla kädellä kun kaksi nuorinta on aika kovakouraisia lasten leikeissä ja "väkivaltaisia" eli nyrkit pystyssä koko ajan. en ole koskaan huomannut itse mitään muuta kuin törkeää kielenkäyttöä ja haukkumista.
Keskimmäinen lapsikin kiroilee ihan kauheasti, mistäs lie oppinut?

Anna suuttua!
Voithan tehdä ilmoituksen myös nimettömänä...

ei voi tehdä, kerran kokeilin (toinen tapaus), piti ilmoittaa nimi, mutta sanoivat etteivät kerro äidille ellei aivan kiistä tapausta. 8oli alkkis äiti joka jätti lapsensa meille useaksi yöksi, ilman että tiedettiin missä äiti oli)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
jos teen ilmoituksen, kaveri suuttuu verisesti ja haukkuu minut täällä pystyyn (tiedän sen)
mutta tiedän että jos en minä tee niin joku vielä tekee (nykyisin pihallakin huutaa lapsilleen törkeyksiä)

toinen tuttavani epäilee että lapsia kuritettais kovalla kädellä kun kaksi nuorinta on aika kovakouraisia lasten leikeissä ja "väkivaltaisia" eli nyrkit pystyssä koko ajan. en ole koskaan huomannut itse mitään muuta kuin törkeää kielenkäyttöä ja haukkumista.
Keskimmäinen lapsikin kiroilee ihan kauheasti, mistäs lie oppinut?

Anna suuttua!
Voithan tehdä ilmoituksen myös nimettömänä...

ei voi tehdä, kerran kokeilin (toinen tapaus), piti ilmoittaa nimi, mutta sanoivat etteivät kerro äidille ellei aivan kiistä tapausta. (oli alkkis äiti joka jätti lapsensa meille useaksi yöksi, ilman että tiedettiin missä äiti oli)

silloin tein ilmoituksen ja kun äiti kotiutui soitin soskuun ja sosku tuli ja itse totesivat miten huonosti asiat oli. Äiti ei osannut edes epäillä kuka ilmoituksen oli tehnyt

ihme kun tämä äiti ei ole vielä ilmestynyt tänne, jospas ei tulekaan kirjoittamaan tähän ketjuun vaan lukisi vaan tämän ja miettisi asiaa...juuri niin...tämä koskettaa juuri sinua....kaverini..olen huolissani sinusta ja lapsista

mutta siis oikeasti ajattelette että voi tehdä pelkästään asiattoman käytöksen perusteella (ei tarvitse liittyä väkivaltaa, päihteitä)?

Kyllä. Kuvailemasi perusteella perheessä on henkistä väkivaltaa ja laiminlyöntiä. Henkinen väkivalta voi olla ihan yhtä tuhoisaa kuin fyysinenkin.

Eli 3 lapsen äiti(näin käsitin) joista 1 erityislapsi, niin toivottavasti luet ketjun....

Toivottavasti hän löytää ketjun, ei ole hyvää vanhemmuutta tuollainen :(

Itse en voisi koskaan kiroilla lapselleni.

Yhteistyössä