Ilonan siskolle sopiva nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rii

Vieras
Ristiäiset tulossa ja meidän esikoinen on Ilona. Nyt pitäs tokalle nimi saaa. Olen miettinyt vähän Alinaa, mutta onko liian saman tyylinen? Tai sitten olivia...äh en tiedä, Alisa ei taas oikein ole kiva. Niin ja ehottakaa toistakin nimeä. Kiitos kovasti, jos joku viitsiis kanssani pähkäillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rii:
Ristiäiset tulossa ja meidän esikoinen on Ilona. Nyt pitäs tokalle nimi saaa. Olen miettinyt vähän Alinaa, mutta onko liian saman tyylinen? Tai sitten olivia...äh en tiedä, Alisa ei taas oikein ole kiva. Niin ja ehottakaa toistakin nimeä. Kiitos kovasti, jos joku viitsiis kanssani pähkäillä.

Mikä teidän Ilonan toinen nimi on? *utelias*

Sitä oon miettinyt, että onko Ilona ja Alina liian sointuvia ja meneekö nimistä sitten sekaisin. Toisaalta tosi paljon alina nimestä tykkään, oon aina tykännyt. Olivia olis kans ehkä ihan jees...

Alkuperäinen kirjoittaja Rii:
Sitä oon miettinyt, että onko Ilona ja Alina liian sointuvia ja meneekö nimistä sitten sekaisin. Toisaalta tosi paljon alina nimestä tykkään, oon aina tykännyt. Olivia olis kans ehkä ihan jees...

Menee sekaisin, älä laita noin samanlaisia. Tulee mieleen "kalina ja kolina".

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
tyhmä kysymys: miksi sisarusten nimet pitää rimmata tai sopia yhteen? :D

Ei kai niitten pidäkään ja ei ap sitä sanonutkaan. Meillä ne rimmaa ihan sattumalta kun löytyi yksi hyvä nimi, joka oli ok molempien mielestä ja siis rimmaa esikoisen nimen kanssa. Kaikki luulee, että ollaan etsimällä etsitty rimmaava nimi.

Jaa-a vaikea kysymys? Ehkä ei tartte, mutta miksei? Ja kun kuitenkin tykkään tämän tyylisistä nimistä. Makuasioitahan nämä on, mutta minä haluan ehkä kuitenkin että nimet ovat hiukan saman tyylisiä tytöillä. Jos poika joskus tulee, niin hänelle tulee kyllä ehdottomasti lyhyt nimi. Joku Riku, Samu, Saku....

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:

Ei kai niitten pidäkään ja ei ap sitä sanonutkaan. Meillä ne rimmaa ihan sattumalta kun löytyi yksi hyvä nimi, joka oli ok molempien mielestä ja siis rimmaa esikoisen nimen kanssa. Kaikki luulee, että ollaan etsimällä etsitty rimmaava nimi.

oli vain kysymys,ja tyhmä sellainen ;)

me ollaan törmätty samaan ilmiöön; olemme antaneet lapselle mielestämme sopiva nimi (siis 'lapsen-näköinen' nimi) ja kaik luulee et ollaan etsimällä etsitty rimmaavaa nimeä-- *huoh*

sori tämä ot :ashamed:

Yhteistyössä