Tässä tapauksessa suuhun tuikattu savuke tai oluthörppy olis taatusti tehnyt vähemmän vahinkoa kuin toi raketti...
Ja mitä tulee noihin veitsiin, juniin ja mitä niitä nyt olikin listattuna, niin niillä nyt on olemassa muukin funktio kuin ihmisen vahingoittaminen. Raketit vaan, no, ne räjähtää :xmas: ja jos tuolle listalle mennään niin koko ihmiskunnan hävittäminen pitäisi laittaa adressin aiheeksi. Ihmiset teloo ja tappaa toisiaan myös :saint:
Ja mitä tulee noihin veitsiin, juniin ja mitä niitä nyt olikin listattuna, niin niillä nyt on olemassa muukin funktio kuin ihmisen vahingoittaminen. Raketit vaan, no, ne räjähtää :xmas: ja jos tuolle listalle mennään niin koko ihmiskunnan hävittäminen pitäisi laittaa adressin aiheeksi. Ihmiset teloo ja tappaa toisiaan myös :saint: