Ilta-Sanomien päätoimittaja Ulla Appelsin kertoo kuusi syytä sille miksi vasemmisto on väärässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva kun selvisi mistä suomalaisten rasismi johtuu. Luulisi pelin kehittäjää hävettävän minkä tuhon on saanut aikaan. Luultavasti Trump ja Musk pakottivat lapsensa pelaamaan vastaavia lautapelejä.

"..Sitten Katariina Souri kuvailee, millaista lautapeliä itse toivoisi lasten ulottuville. – Toivoisin itse päiväkoteihin peliä, jossa ruotsalaiset tulevat Suomeen 1200-luvulla ja tuhoavat paikallisen muinaisuskon ja pakkokäännyttävät suomensukuisen kansan väkivalloin kristinuskoon, vievät alkuperäisen väestön viljelytilat, riistävät heiltä oikeuden omaan kieleen, vääristelevät sanojen merkityksiä luonnonjumalia demonisoiviksi ja pakottavat kirkkokurin myötä kaikki käymään jumalanpalveluksissa ja maksamaan kirkolle pelastuksesta.

Katariina Souri perustelee mielipidettään sillä, että ”lapset oppisivat historiaa, josta nyt pitkälti vaietaan”.." https://www.is.fi/viihde/art-2000010945064.html

"..Sitten Katariina Souri kuvailee, millaista lautapeliä itse toivoisi lasten ulottuville. – Toivoisin itse päiväkoteihin peliä, jossa ruotsalaiset tulevat Suomeen 1200-luvulla ja tuhoavat paikallisen muinaisuskon ja pakkokäännyttävät suomensukuisen kansan väkivalloin kristinuskoon, vievät alkuperäisen väestön viljelytilat, riistävät heiltä oikeuden omaan kieleen, vääristelevät sanojen merkityksiä luonnonjumalia demonisoiviksi ja pakottavat kirkkokurin myötä kaikki käymään jumalanpalveluksissa ja maksamaan kirkolle pelastuksesta.

Katariina Souri perustelee mielipidettään sillä, että ”lapset oppisivat historiaa, josta nyt pitkälti vaietaan”.." https://www.is.fi/viihde/art-2000010945064.html
"Diop puhuu ihmisten alkukantaisuudesta rasistisena stereotypiana! Onko siis hänen mielestään alkukantainen, luontoyhteyttä kunnioittava kansa jotenkin ”sivistynyttä”, länsimaista elämäntapaa viettävää väestöä alhaisempi? Souri kyseenalaistaa."

Katariinalla on hyviä mielipiteitä. Osaa perustella mielipiteensä.

Ruotsalaiset tulevat Suomeen 1200-luvulla ja tuhoavat paikallisen muinaisuskon ja pakkokäännyttävät suomensukuisen kansan väkivalloin kristinuskoon, vievät alkuperäisen väestön viljelytilat, riistävät heiltä oikeuden omaan kieleen, vääristelevät sanojen merkityksiä luonnonjumalia demonisoiviksi ja pakottavat kirkkokurin myötä kaikki käymään jumalanpalveluksissa ja maksamaan kirkolle pelastuksesta.
Tuohon pitää lisätä vielä se, että ruåtsalaiset tapattivat suomalaisia sodissaan pitkin ja poikin Eurooppaa, esim nykyisen Ukrainan alueella. Tätä svekomaanit kutsuvat sivistyksen tuomiseksi.

Yhteistyössä