iltapäväkerho asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienin pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun lapset eivät tällä hetkellä ole ip:ssä, mutta itse olen töissä sellaisessa. Olen päättänyt, että kun nuorimmaisen on aika lähteä ekaluokalle, en häntä laita missään nimessä ip-kerhoon vaan teen itse sen vuoden lyhennettyä työpäivää.
Syyt ovat aika moninaiset, mutta päällimmäisin on liian suuret ryhmät, huonot tilat ja (valitettavasti) integrointi.

Ekaluokkalainen on vielä kovin kovin pieni ja päivälle tulee pituutta, jos koulun jälkeen pitää vielä jatkaa samoissa tiloissa kerhossakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27686653:
Mun lapset eivät tällä hetkellä ole ip:ssä, mutta itse olen töissä sellaisessa. Olen päättänyt, että kun nuorimmaisen on aika lähteä ekaluokalle, en häntä laita missään nimessä ip-kerhoon vaan teen itse sen vuoden lyhennettyä työpäivää.
Syyt ovat aika moninaiset, mutta päällimmäisin on liian suuret ryhmät, huonot tilat ja (valitettavasti) integrointi.

Ekaluokkalainen on vielä kovin kovin pieni ja päivälle tulee pituutta, jos koulun jälkeen pitää vielä jatkaa samoissa tiloissa kerhossakin.

Miksi ekaluokkalainen ei voi mennä kotiin?koska tämä kotkotus on keksitty? Ja mitä tarkoittaa integrointi?

meillä on positiivisia kokemuksia, pienen koulun hyviä puolia kai =)

täällä on 2 IP ryhmää, joten montaa lasta ei yhdessä ryhmässä ole, mukavaa tekemistä ja kivoja kavereita.
Tyttö ei ole jokapäivä IP:ssä mut kuitenkin useampana päivänä viikossa.

[QUOTE="Nekku";27686742]Miksi ekaluokkalainen ei voi mennä kotiin?koska tämä kotkotus on keksitty? Ja mitä tarkoittaa integrointi?[/QUOTE]

Se on tietysti yksi vaihtoehto, koska kuopuksellahan on myös isoveljiä jotka olisivat tietysti kotona koulujensa jälkeen. Ja juu, kyllähän tyttö voisi yksinkin olla koulupäivän jälkeen, mutta onneksi siihen on vielä aikaa,,
En tiedä muista kunnista, mutta tässä kunnassa ei ole olemassa ns 'pienryhmä ip-kerhoja' joten kerhoissa on kaikki lapset, jotka ovat ip-kerhopaikkaan oikeutettuja. Ehkäpä juuri siksikin pidän parhaimpana, että lapseni ei mene sitten aikanaan kerhoon.

Yhteistyössä