Iltasanomat: Alastoman vauvan pakkaseen vienyt äiti: Kadun kovasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lapsi piis tuollaiselta. ihan sama vaikka katuukin nyt kun jäi kiinni.
en luottaisi tyypin arviointikykyyn jatkossakaan ihan heti todellakaan kun noin pienestä lapsesta kyse jonka elämä on täysin riippuvainen vanhemman teoista .

Kyllähän täällä sallitaan juominen, vaikka olisi lasten kanssa. Ei palstalla kannattaisi hehkuttaa sitä alkoholin nauttimista, sillä tätäkään tuskin olisi sattunut, jos äiti olisi ollut selvä.

Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
toivottavasti nainen saa apua, ja heitä autetaan :hug:

Nainen ei ole uhri.
Lapsi pois häneltä ja jos kerta osaa katua ( mukamas ) niin osaa pitää huolta itsestäänkin.

Miksi tästä edes keskustellaan? Nainen kuuluu vankilaan eikä kriisiapuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kyllähän täällä sallitaan juominen, vaikka olisi lasten kanssa. Ei palstalla kannattaisi hehkuttaa sitä alkoholin nauttimista, sillä tätäkään tuskin olisi sattunut, jos äiti olisi ollut selvä.

just joo ja minäkin aina kahden kaljan jälkeen roudaan muksut alastomana pakkaseen, hei haloo! Eiköhän tällä äidillä oo muitakin ongelmia ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja ja pyh:

Nainen ei ole uhri.
Lapsi pois häneltä ja jos kerta osaa katua ( mukamas ) niin osaa pitää huolta itsestäänkin.

mistä sä tiedät? naisella voi olla vaikka masennua? tai jtn muuta, uupumusta ihan mitä vain, mun mielestä on ihan tyhmääätällänen kun ei tiedä kuinka asiat on ollu, nainen teki todella väärin, mutta apua hänenkin pitäisi saada!

Ihan asian viereen ja pilkun nussimista, mutta eihän se vauva ollut ALASTI vaan yläruumis paljaana. Enkä mä nyt tarkoita että olisi jotenkin lieventävä asia, mutta pisti taas vaan silmään miten noi paskalehet otsikoi ja uutisoi juttujaan aina vähän totuutta raflaavammin.

:o Ai, että pienestä määrästä tulee känniin. Jos nainen painaa n 50 kg, niin tuohon sen promillemäärään on joutu 6 keskiolutta (nopeasti juotuna). Laskukaava löytyy täältä: http://www.antidrugnet.org/oppilaat/alko.html

Nainen ei ole uhri.

mistä sä tiedät? naisella voi olla vaikka masennua? tai jtn muuta, uupumusta ihan mitä vain, mun mielestä on ihan tyhmääätällänen kun ei tiedä kuinka asiat on ollu, nainen teki todella väärin, mutta apua hänenkin pitäisi saada!

sinäpä se ihme eukko oot kun jaksat tällaisia tyyppejä puolustella, mutta olet muutoin kyllä parjaamassa jos joku on vaikka antanut lapsensa pois kun ei ole kokenut olevansa hyvä hoitaja tälle - ja viittaan tällä Venlakoon taannoiseen ketjuun.
Sulle on annettu kyllä lusikalla, ei voi muuta sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mikäs sun vanha nikkins olikaan... hmm..:

Nainen ei ole uhri.

sinäpä se ihme eukko oot kun jaksat tällaisia tyyppejä puolustella, mutta olet muutoin kyllä parjaamassa jos joku on vaikka antanut lapsensa pois kun ei ole kokenut olevansa hyvä hoitaja tälle - ja viittaan tällä Venlakoon taannoiseen ketjuun.
Sulle on annettu kyllä lusikalla, ei voi muuta sanoa.

vaikka kauhalla, mua ei kkinnosta pätkääkään mitä joku nobody musta ajattelee =)

Alkuperäinen kirjoittaja olen tyly.:
lapsi piis tuollaiselta. ihan sama vaikka katuukin nyt kun jäi kiinni.
en luottaisi tyypin arviointikykyyn jatkossakaan ihan heti todellakaan kun noin pienestä lapsesta kyse jonka elämä on täysin riippuvainen vanhemman teoista .

olen täysin samaa mieltä. ei kykene huolehtimaan lapsestaan.

samantien vois steriloida ettei tule enää vahinkoja.

Palstallahan ollaan yleisesti sitä mieltä ettei kännääminen kotona ole haitallista. Ja ihmiset nyt humalassa ovat törppöjä. Turha nikotella jos itsekin juo kotonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
:o Ai, että pienestä määrästä tulee känniin. Jos nainen painaa n 50 kg, niin tuohon sen promillemäärään on joutu 6 keskiolutta (nopeasti juotuna). Laskukaava löytyy täältä: http://www.antidrugnet.org/oppilaat/alko.html

50kg pikkuvauvan äiti, joka ei ole juonut 1,5 vuoteen tai juonut ainakin hyvin vähän tänä aikana, tulee kyllä vähemmästäkin määrästä känniin... Tai ainakin itse tulen.

Muuten kyllä voi vauva parka
:(

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Olen sanaton! Miten joku voi tehdä noin?

Nainen voi olla isompikin juoja, mutta voi myös olla, että hän on ollut vain miesten seurassa yltynyt itsekin ottamaan ja ollut sitten vihainen, kun mies vain lähti ja jätti hänet yksin lapsen kanssa. Humalassa kun oli, ei ajatellut järkevästi vaan kiireessä lykkäsi lapsen vaunuihin ja menoksi. Olisihan hän saattanut lapsen jättää yksin kämppään huutamaankin...

Alkuperäinen kirjoittaja mitä kummallista tuossa?:
Palstallahan ollaan yleisesti sitä mieltä ettei kännääminen kotona ole haitallista. Ja ihmiset nyt humalassa ovat törppöjä. Turha nikotella jos itsekin juo kotonaan.

ei olla yleisesti, ne on vaan ne jotka käyttää sitä alkoholia runsaasti, jotka uskottelee itselleen että on ok vetää viinaa vaikka on lapsi hoidettavana.

itse en juo kun lapsi on kotona. vihaan viinan kanssa läträämistä koska exä on alkoholisti.

Kuten joku tuolla jo viittasikin Venlakoon tarinaan, jossa äiti (18 vai 19v:na ) antoi lapsensa omien vanhempiensa hoidettavaksi, kun tiesi, ettei tuossa vaiheessa kyennyt vanhemmaksi. Tosi monet tuomitsivat Venlakoon ratkaisun itsekkäänä ym. Nyt tässä osittain samat (? ) henkilöt ovat ilman muuta tuomitsemassa "tyyliin" lapsi pois. Sinänsä tuo Iltalehden tarina on äärimmäisen surullinen ja omalta osaltani luotan siihen, että asiaa paremmin tuntevat ja lähempää näkevät tietävät mikä on oikea ratkaisu lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Olen sanaton! Miten joku voi tehdä noin?

Nainen voi olla isompikin juoja, mutta voi myös olla, että hän on ollut vain miesten seurassa yltynyt itsekin ottamaan ja ollut sitten vihainen, kun mies vain lähti ja jätti hänet yksin lapsen kanssa. Humalassa kun oli, ei ajatellut järkevästi vaan kiireessä lykkäsi lapsen vaunuihin ja menoksi. Olisihan hän saattanut lapsen jättää yksin kämppään huutamaankin...

Jos on vaihtoehtoina ottaa puolialaston lapsi ulos pakkaseen tai jättää hänet yksin kotiin, niin mieluummin sitten yksin kotiin. Kumpikin on tuomittava teko, mutta palelluttaminen on vielä pahempaa kuin yksin jättäminen. Käsittämätöntä, miten edes viitsit puolustella tätä naista ja hänen tekoaan! Kyllä noissa promillemäärissä sentään vielä pitäisi älyn pelata edes sen verran että tuollaista vain EI TEHDÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:

50kg pikkuvauvan äiti, joka ei ole juonut 1,5 vuoteen tai juonut ainakin hyvin vähän tänä aikana, tulee kyllä vähemmästäkin määrästä känniin... Tai ainakin itse tulen.

Muuten kyllä voi vauva parka
:(

vähästä määrästä tulee humalaan, mutta 2 promillea ei kuitenkaan tyhjästä tule, oli se humalakokemus mikä tahansa.

ja todellakin; tuo äiti tarvitsee myös apua!!