Iltasatuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti 28v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kyllä käy oikein iltasadusta ja voi jäädä tuo iltapalakin syömättä !

Olipa pari kaveria (siis turistia) toteamassa härkätaistelun raakuuksia. Aikansa moista katseltuaan toinen heistä vilkaisi taakseen muutamaa penkkiriviä ylöspäin ja siellä hän näki tietenkin kauniin espanjattaren. Tönäisi kaveriaan ja sanoi, ""että katso kuinka ihanainen""!! Alhaalta kun tietysti näkee myös hameitten alle ja tämän senoritan musta kolmio myös. Kaverukset tietenkin pohtimaan sitä, onko hänellä alushousut vai ei. Kaipa taisivat vetoakin lyödä. Sittenpä he palkkasivat pikkupojan tarkistamaan asiaa. Poika palasi ja kaverit kysyvät, että ""no kumpiko on""?. Poika toteaa että ei kumpikaan vaan siellä on KÄRPÄSIÄ.

Saas nähdä kuinka Tero reagoi tälläiseen?!

Joo, se on muuten kumma juttu miten itseäkin monesti himottaa silloin kun joku on kylässä. Ja sitten jos tekee jotain ihan pientäkin, koskettaa vaikka vaan vaimon pakaraa, niin kohta on kauhea tarve molemmilla. Kerran kävikin niin, että päädyimme rakastelemaan ihan avoimesti vieraan läsnäollessa. Hän on eräs tuttu sukulaismies, joka siinä sitten katsellessaan rupesi runkkailemaan. Oli aika erikoinen kokemus.

Toivoisin, että nm. ""Cisella"" olisi olllut aito Itä-valtalainen kreivitär jonka minä olisin halunnut. Mutta eihän tämä ole totta näin Suomessa, eikä Hän osaa/eikä halua varmaan vastata Suomeksi.
Mikä tarina ei ole tosi???

Naapurin uhkea rouva oli saanut mieheltään lahjaksi tandem-pyörän.Siinä kun sopivasti pihamalla pyörin,pyysi rouva jos lähdettäisiin tyttöporukassa pyörää testaamaan.""mikäs siinä"",sanoin.Se olisikin uusi kokemus.
Rouva pyörän omistajana asettui eteen,minä hänen taaksensa.Aikamoisia hiekkateitä siinä ympärillä,mietin mitenhän tässä käsi.Rouva ohjaili kuin olisi ennenkin tandemilla päästellyt..Kääntyi hyvin kuoppaiselle tielle ja juuri kun ehdin vilkaista hänen ohuen kesätopin peittämiä rintoja,että mitenkähän nuo kestäisivät rynkytystä..Rouva kiljaisi:""apua,mun rinnat irtoo"",""hei,voisitko sä tukea niitä jos mä hoidan ohjauksen"",pyysi hän spontaanisti.Nielaisin kerran mutta tein työtä käskettyä.Hieman arastellen asetin käteni hänen puoliksi paljaille rinnoilleen &tunsin,että alla oli vain ohuen ohuet liivit...

..Painavat rinnat tosiaan olivat täysin kuoppaisen tien armoilla.Niitä säälienkin,tiukensin otettani..ja yllätyneenä tunsin kuinka nännit kovettuivat kämmeniäni vasten.Löysensin hieman otetta,jolloin rouva huudahti ""hei,ethän sä tue yhtään"".Huudosta huolimatta leikittelin hetken löysemmällä otteella,halusin tuntea kuinka nuo heilahtelivat kämmeniä vasten.Huomasin,että rouva kiemurteli penkillä aivan eri tavoin kuin lähtiessämme.Myös minä tunsin kuinka pöksyjen sisällä alkoi tapahtua jotain,siellä ei ollut enää yhtä kuivaa kuin pyöräretken alkaessa,pöksyt liimaantuivat hieman kiinni.Tunnelma oli aika erityislaatuinen.Rouvan selvästi havaittava kiihtyminen sai aikaan sen,että kumarruin,varovasti puhalsin hänen niskaansa,käsien samalla jo rohkeammin leipoessa pulleita rintoja.Rouva henkäili syvään&ohjaus ei ollutkaan enää vakaata

..Painavat rinnat tosiaan olivat täysin kuoppaisen tien armoilla.Niitä säälienkin,tiukensin otettani..ja yllätyneenä tunsin kuinka nännit kovettuivat kämmeniäni vasten.Löysensin hieman otetta,jolloin rouva huudahti ""hei,ethän sä tue yhtään"".Huudosta huolimatta leikittelin hetken löysemmällä otteella,halusin tuntea kuinka nuo heilahtelivat kämmeniä vasten.Huomasin,että rouva kiemurteli penkillä aivan eri tavoin kuin lähtiessämme.Myös minä tunsin kuinka pöksyjen sisällä alkoi tapahtua jotain,siellä ei ollut enää yhtä kuivaa kuin pyöräretken alkaessa,pöksyt liimaantuivat hieman kiinni.Tunnelma oli aika erityislaatuinen.Rouvan selvästi havaittava kiihtyminen sai aikaan sen,että kumarruin,varovasti puhalsin hänen niskaansa,käsien samalla jo rohkeammin leipoessa pulleita rintoja.Rouva henkäili syvään&ohjaus ei ollutkaan enää vakaata

Tässä yksi tuhma iltasatu.

Pari kuukautta sitten tapasin ihanan bi-naisen, jonka kanssa aloitin suhteen. Mieheni ei tiedä tästä suhteesta mitään. Viime viikonloppuna mieheni oli matkoilla ja naiseni tuli tietysti käymään :) Olin niin onnellinen kun hän soitti ovikelloa lauantai-aamuna ja seisoi rappukäytävässä posket punaisina, hänen tuttu tuoksunsa huumasi minut. Hymyilimme toisillemme ja hän tuli sisään eteiseen, suljin oven hänen takanaan ja samassa tunsin hänen kätensä lanteillani kun hän veti minut lähemmäs ja suuteli niskaani vielä ulkoilman jäähdyttämillä kylmillä huulillaan. Anun kädet nousivat rinnoilleni ja hellästi puristelivat niitä. Käännyin häneen päin. - Noooh mutta...Noinko paljon panettaa? kuiskasin hänen korvaansa ja hän vain nyökkäsi silmät suurina kiimasta. Suutelimme kovaa toisiamme niin että maiskutus vain kaikui hämärässä eteisessä. Itsekin olin jo aivan kiimassa ja revin hänen takkinsa lattialle ja hyväilin joka puolelta. Anu huohotti korvaani ja tarttui hameeni läpi kiinni takapuoleeni. Minulla oli vaaleansininen pörröinen neulepaita ja sen alla musta trikoinen urheilutoppi, musta lyhyt hame mutta ei pikkuhousuja. Anu potkaisi kengät jalastaan ja katosi minua tuhmasti. Olimme täsmälleen saman pituisia ja katsoimme toisiamme silmiin otsat vastakkain. - Nyt mä panen sua kunnolla, Anu kuiskasi ja tarttui käsiini ottaen ne leikillään ranteista yhteen selkäni takana kuin olisin sidottu. Vinkaisin innoissani ja vähän yllättyneenä hänen halustaan kun hän työnsi minut olohuoneeseen samalla suudellen. Kaaduimme sohvalle yhtenä mylläkkänä. Anu piti käsiäni pääni yläpuolella sohvan käsinojalla ja katseli minua hymyillen, lipaisi välillä huuliani kielellään mutta ei antanut minun suudella häntä kunnolla. Hänen pitkät vaaleat hiuksensa tuoksuivat makealle hiustenhoitoaineelle ja ne hipoivat rintojani. -Mitä sä haluat, Anu kiusoitteli. Yritin suudella häntä mutta hän vetäytyi taas karkuun. - Haluan nuolla sua ja haluan et sä nuolet mua, vastasin. --Hmm, oikea vastaus, Anu kuiskasi. Ikkunasta siivilöityvä aamupäivän aurinko kultasi hänen hiuksensa ja siniset silmät vilkkuivat ilkikurisesti. Nyt hän laskeutui alemmas päälleni ja suutelimme kunnolla. Kieleni vaelsi hänen suussaan, häntä oli niin ihanaa suudella. Tunsin miten olin märkä ja halukas. Anu levitti omilla säärillään jalkojani ja painoi säärensä pilluni kohdalle. Miten hän löysikin aina juuri oikean kohdan... Hän päästi käteni irti otteestaan ja veti paitani ylös ja tarttui molempiin rintoihini. Nännini olivat aivan kovat kiihotuksesta. Hän otti toisen nännin suuhunsa ja imi sitä varovasti samalla pyörittäen sormiaan toisella nännillä. Voihkin ääneen ja nostin lantiotani häntä kohti. Hän vilkaisi minua ja nuoli hetken kaulaani ja samalla tunsin miten hänen kätensä hinasi hameen reunaa ylemmäs. Levitin jalkojani, olin täysin valmis. Tuntui etten kestä enää...Anun käsi löysi märän pilluni ja hän hiveli sitä hetken sormiensa päillä. Suljin silmäni nautinnosta kun yksi sormi työntyi hitaasti sisälleni. Anu liukui alemmas vartaloani pitkin pitäen sormen sisällä pillussani. Sitten hänen kasvonsa olivat jo alapääni kohdalla. Hän levitti toisella kädellään pilluni aivan auki ja nuolaisi kuumalla kielellään klitoristani. Huusin ääneen nautinnosta ja kiemurtelin, mutta yhtäkkiä hän lopetti. Avasin silmäni. -Please, jatka, anelin, mutta sitten näin että Anu tuijotti ulko-ovea pelästyneen näköisenä. -Ihan kuin joku tulisi, hän kuiskasi ja samassa kauhukseni kuulin kuinka askeleet lähestyivät rapussa. Paniikissa pongahdimme molemmat ylös sohvalta pikavauhtia ja vedin hameeni takaisin alas ja puseron aikalleen. - Apua, mihin sä voit piiloutua? Riku vasta lähti, se tuli varmaan hakemaan jotain unohtunutta juttua, hädissäni kuiskasin Anulle. Anu katseli ympärilleen paniikissa. Makuuhuoneen verhon taakse, keksin. Juoksimme makuuhuoneeseen ja kuulin jo kuinka avain kääntyi lukossa, kun työnsin Anun vaatehuonetta peittävän verhon taakse piiloon. Suutelin häntä nopeasti ja kuiskaisn ""Yritä kestää, pian se lähtee"". Näin että Anu pelkäsi. En uskaltanut ottaa riskiä että mieheni saisi minut kiinni itse teossa naisen kanssa, ainakaan vielä. Sitten hän ei enää ikinä päästäisi minua yksin minnekään ja epäilisi jatkuvasti kaikkia tyttökavereitani. Pyyhin huuliani nopeasti sillä niissä oli Anun huulipunaa. Riku astui sisään ja menin häntä vastaan sydän hakaten. -No, mikä unohtui, kysyin muka huolettomasti. Mieheni riisui takkinsa. -Ei lähdettykään ihan vielä, Jaakko meni hakemaan kotoa joitakin paperia. Riku kääntyi katsomaan minua. -Wau, miten sä näytätkin niin pantavalta. Posketkin ihan punaiset. Miten olis, me ehdittäis just ottaa pienet.. Hän hymyili ja tarttui rintoihini. Yritin heikosti vastustella mutta Riku suuteli minua vaativasti ja veti paitani pois. Olin äsken ollut niin kiihottunut etten voinut salata sitä. Riku työnsi minut makuuhuoneeseen vaikka yritin jäädä olohuoneen puolelle. Näin miten verho heilahti ja Anun vaaleat hiukset heilahtivat kun hän veti verhoa paremmin eteensä. Riku kaatoi minut sängylle ja tuli päälleni painavana ja halukkaana. Tunsin hänen erektionsa farkkujen läpi. Yhtäkkiä tilanne alkoi kiihottaa mua suunnattomasti. Anu joutuisi vain katselemaan eikä voisi asialle mitään. Tiesin että hän halusi tiirailla mitä teen oman mieheni kanssa. Riku työnsi kätensä suoraan hameeni alle ja pilluuni. -Oho, onpas täällä märkää...et kai sä tuhma tyttö ole mennyt heti runkkamaan kun mä lähdin kotoa, kun olet noin kiihottunut? Yritin keksiä jotain vastausta mutta en ehtinyt, sillä Riku aukaisi vyönsä ja vetoketjun ja otti kuumansa sykkivän kalunsa esiin. Näin sivusilmällä miten verho heilahti ja Anu katseli meitä sen sivusta.

Riku tuli päälleni ja työnsi paksun, niin tutun kullinsa suuni eteen. -Sori beibi, mutta mulla on kiire, tehdään tää tällä kertaa nopeasti, hän huohotti. -Sä oot niin haluttavan näköinen että mun on pakko nussia sua just nyt. Otin munan pään suuhuni ja aloin imeä. Katsoin suoraan vaatehuoneen verhoa kohti ja näin Anun silmät, hän hymyili minulle. Minua alkoi naurattaa, mutta siihen ei ollut nyt aikaa. Tartuin kiinni paksun kullin varteen ja imin sitä syvälle suullani, Riku piti silmät suljettuna ja tarttui päähäni työntäen kulliaan syvemmälle kuumaan suuhuni. Olin todella kiihottunut ja tiesin että Anukin oli salassa verhon takana. En ehtinyt kunnolla keskittyä suihinottoon kun Riku veti kyrpänsä ulos ja komensi minua kääntymään. Käännyin kiltisti kontalleni ja nostin pyllyni tarjolle. Hän tarttui lantiooni ja työntyi suoraan sisääni pohjaan asti, huusin kivusta ja nautinnosta.

- Nyt saat aika rajusti, mutta mä tyydytän sut sitten kun tulen huomenna, Riku ähki ja nussi mua kovaa. Kulli hinkkasi märkää pilluani edestakaisin. Riku tarttui lanteisiini ja pukitti syvälle. Laskin pääni sängylle ja käänsin kasvoni vasemmalle, näin miten Anu katseli meitä. Riku kostutti sormensa pillussani ja työnsi sen hitaasti perseeseeni. Aaahh, nyt alkoi jo tuntua niin hyvältä, että kohta voisin laueta...Mutta yhtäkkiä Riku tulikin itse karjahten ja vapisten ja tunsin miten hänen kuuma spermansa ruiskusi sisälleni. Lysähdin mahalleni sängylle jalat täristen, Riku käänsi minut selälleni.

-Kulta, anna anteeksi, annan sulle orkun sitten kun tulen kotiin, hän huohotti ja yritti sulloa vielä puolijäykkää munaansa takaisin housuihin. -Ei se haittaa, vastasin ja hymyilin hänelle. Riku suuteli nopeasti minua ja juoksi sitten ovelle. -Moido, kuului ja sitten ovi läimähti kiinni.

Anu ilmestyi verhon takaa.- Aika rajua menoa...tolla tavallako se aina panee sua, hän kysyi puoliksi kiihottuneena ja puoliksi mustasukkaisena. Vedin hänet päälleni. Suutelimme. -Minkänäköistä se sitten oli, kysyin Anulta. Halusin häntä edelleen. Anu mietti hetken. -Ainakin mä kiihotuin sitä katsellessa, hän kuiskasi hymyillen. -Ja nyt me voidaan jatkaa siitä mihin me jäätiin.

Vedin hänet lähelleni ja suutelin hänen korvaansa. - Mennään ensiksi kylpyyn, jooko? Nää nesteet valuu mun sisältä ja tuskin sä näitä haluat nuolla. Nousin sängyltä ja kävelimme yhdessä kylpyhuoneeseen. Laitoin veden valumaan ja aloin suudella Anun kaulaa. Riisuin häneltä vihreän hupparin ja mustat rintsikat ja istuin vessanpytyn päälle imemään hänen ihania kovettuneita nännejään. Anu istui syliini ja voihki kiimassa. Hänen nänninsä olivat erityisen herkät, niitä ei tarvinnut kuin hipaista jä hän oli tulessa. Kuuma kylpyvesi oli nyt valmis.

Riisuin itseni ja astuin kuumaan vaahtoavaan kylpyveteen ja vajosin ammeeseen istumaan. Katsoin ammeen vieressä seisovan Anun paljaita rintoja, kiinteää vatsaa, söpöä napaa ja pientä pyllyä kun hän riisui farkut jalastaan. Hän oli niin kaunis. Hän hymyili minulle ja riisui vaalean siniset stringit jalastaan. Hän oli ajanut kaikki karvat pois. Anu astui ammeeseen hitaasti minua vastapäätä.

Levitin kuumaa saippuavaahtoa hänen olkapäilleen ja kumarruin eteenpäin. Suutelimme monta minuuttia kunnes huohotimme niin paljon että oli pakko pysähtyä hengittämään. Anu nojautui taaksepäin ammeen reunaa vasten ja painauduin häntä vasten. Olimme liukkaita kuin saippuat ja nauroimme kun lipesimme yhä uudestaan edestakaisin toistemme päällä. Hivelin Anun liukkaita täydellisen muotoisia rintoja veden alla. Hän sulki silmänsä kun suutelin ja imin hänen kaulaansa. - Kohta en enää kestä, hän mutisi. -Noustaan ylös ja mennään makkariin, jooko? En vastannut vaan jatkoin hänen kiusaamistaan. Halusin saada hänet oikein kiimaiseksi. Nuolin hänen korvalehteään ja työnsin kieleni hänen korvaansa samalla kun työnsin käteni hänen jalkoväliinsä. Lopulta Anu tarttui minua rajusti käsivarsista. Hän suuteli huuliani niin kovaa, että tajusin että meidän oli noustava kylvystä.

Irrotin tulpan ja suihkutimme toisemme puhtaiksi. Käärin hänet isoon pyyhkeeseen kuin vauvan. Olin niin märkä ja kiimassa, että tuntui etten pysty odottamaan enää sekuntiakaan. Anu meni edeltä makuuhuoneeseen. Kävelin keittiöön ja hain sieltä purkin pursotettavaa kermavaahtoa. Anu makasi sängyllä pyyhe peittonaan kyljellään. Hänen lantionsa täydellinen kaari, kiusoitteleva hymy, pehmeät kädet peiton päällä lepäämässä. -Sä teet mut hulluksi, sanoin ja heittäydyin hänen viereensä pitäen kermavaahtopurkkia piilossa selkäni takana. - Mikä sulla on siellä, Anu kysyi yrittäen nähdä käteni. Piilotin purkin tyynyn alle ja vedin pyyhkeen pois Anun päältä. -Nyt meillä on aikaa niin paljon kuin halutaan, kuiskasin hänelle. Tartuin hänen käsiinsä ja painoin hänet alleni. Suutelimme halukkaasti ja hinkkasin rintojani hänen rintoihinsa. Työnsin häntä samalla vähän ylemmäs ja äkkiarvaamatta napsautin käsiraudat kiinni hänen ranteidensa ympärille. Käsiraudat olivat meillä aina kiinni sängyn päädyssä. Anu hymyili kiihottuneena. Taittelin pyyhkeen hänen silmilleen ja nousin polvilleni katsomaan näkyä. Täydellinen, kaunis, hyväntuoksuinen naisen vartalo oli edessäni, kokonaan omaan käyttööni...- Mitä sä aiot, Anu kysyi käheästi. Hän ei nähnyt mitään. Asetuin polvilleni hänen jalkojensa väliin. Kumarruin alemmas nini että nännini osuivat hänen reisiinsä. Anu äännähti kun liu´utin niitä ylöspäin hänen omiin rintoihinsa asti ja takaisin alas. Sitten toistin saman toiselle puolelle. Suutelin hänen kaulaansa ja nännejään ja jatkoin kielelläni alaspäin hänen mahaansa pitkin. -Please, mä en kestä enää, Anu voihkaisi. Jatkoin hitaasti alaspäin kunnes olin hänen pillunsa kohdalla. Levitin karvattomia häpyhuulia sormillani ja nuolaisin klitorista. Anu levitti jalkojaan lisää ja tarrasi käsillään kiinni peittoon. Mutta nyt otin kermavaahtoa ja pursotin sitä hänen vatsalleen ja reisilleen. Aina välillä nuolaisin hänen pilluaan ja muuten söin makeaa kermavaahtoa hänen iholtaan hitaasti, pyöritellen kieltäni joka paikassa. Anu voihki ja tarjosi pilluaan ylemmäs.

Avasin sängyn vieressä olevan rasian, missä oli erilaisia seksileluja. Valitsin vihreän paksun sauvan ja asetuin mahalleni Anun pillun eteen. Työnsin sauvan kärjen hänen pillunsa reiälle ja nuolin ylempää. Aloin itsekin olla ihan valmis, en kestäisi enää kauaa...Anu pyysi ja pyysi mua nussimaan häntä, mutta viivyttelin vielä hetken ennen kuin työnsin sauvan kokonaan sisälle. Nuolin häntä pitkin ja lyhyin lipaisuin ja vatkasin samalla sauvaa edestakaisin hänen pillussaan niin että litinä kävi. En ehtinyt jatkaa kauaa kun Anu alkoi huutaa ja kouristella. Hänen pillunsa melkein veti sauvan kädestäni pillun supistellessa. Katselin nautiskellen näkyä. Lopulta hän makasi hiljaa huohottaen. Menin hänen viereensä ja otin pyyhkeen pois. Anu katsoi minua voipuneena. -Ihanaa...ja nyt sä saat, kunhan irrotat mut, hän sanoi. Suutelin häntä ja irrotin käsiraudat. Istuimme vastapäätä toisiamme sängyllä ja Anu imeskeli kaulaani samalla hivellen märkää pilluani hellästi...

Yhteistyössä