Tässä yksi tuhma iltasatu.
Pari kuukautta sitten tapasin ihanan bi-naisen, jonka kanssa aloitin suhteen. Mieheni ei tiedä tästä suhteesta mitään. Viime viikonloppuna mieheni oli matkoilla ja naiseni tuli tietysti käymään

Olin niin onnellinen kun hän soitti ovikelloa lauantai-aamuna ja seisoi rappukäytävässä posket punaisina, hänen tuttu tuoksunsa huumasi minut. Hymyilimme toisillemme ja hän tuli sisään eteiseen, suljin oven hänen takanaan ja samassa tunsin hänen kätensä lanteillani kun hän veti minut lähemmäs ja suuteli niskaani vielä ulkoilman jäähdyttämillä kylmillä huulillaan. Anun kädet nousivat rinnoilleni ja hellästi puristelivat niitä. Käännyin häneen päin. - Noooh mutta...Noinko paljon panettaa? kuiskasin hänen korvaansa ja hän vain nyökkäsi silmät suurina kiimasta. Suutelimme kovaa toisiamme niin että maiskutus vain kaikui hämärässä eteisessä. Itsekin olin jo aivan kiimassa ja revin hänen takkinsa lattialle ja hyväilin joka puolelta. Anu huohotti korvaani ja tarttui hameeni läpi kiinni takapuoleeni. Minulla oli vaaleansininen pörröinen neulepaita ja sen alla musta trikoinen urheilutoppi, musta lyhyt hame mutta ei pikkuhousuja. Anu potkaisi kengät jalastaan ja katosi minua tuhmasti. Olimme täsmälleen saman pituisia ja katsoimme toisiamme silmiin otsat vastakkain. - Nyt mä panen sua kunnolla, Anu kuiskasi ja tarttui käsiini ottaen ne leikillään ranteista yhteen selkäni takana kuin olisin sidottu. Vinkaisin innoissani ja vähän yllättyneenä hänen halustaan kun hän työnsi minut olohuoneeseen samalla suudellen. Kaaduimme sohvalle yhtenä mylläkkänä. Anu piti käsiäni pääni yläpuolella sohvan käsinojalla ja katseli minua hymyillen, lipaisi välillä huuliani kielellään mutta ei antanut minun suudella häntä kunnolla. Hänen pitkät vaaleat hiuksensa tuoksuivat makealle hiustenhoitoaineelle ja ne hipoivat rintojani. -Mitä sä haluat, Anu kiusoitteli. Yritin suudella häntä mutta hän vetäytyi taas karkuun. - Haluan nuolla sua ja haluan et sä nuolet mua, vastasin. --Hmm, oikea vastaus, Anu kuiskasi. Ikkunasta siivilöityvä aamupäivän aurinko kultasi hänen hiuksensa ja siniset silmät vilkkuivat ilkikurisesti. Nyt hän laskeutui alemmas päälleni ja suutelimme kunnolla. Kieleni vaelsi hänen suussaan, häntä oli niin ihanaa suudella. Tunsin miten olin märkä ja halukas. Anu levitti omilla säärillään jalkojani ja painoi säärensä pilluni kohdalle. Miten hän löysikin aina juuri oikean kohdan... Hän päästi käteni irti otteestaan ja veti paitani ylös ja tarttui molempiin rintoihini. Nännini olivat aivan kovat kiihotuksesta. Hän otti toisen nännin suuhunsa ja imi sitä varovasti samalla pyörittäen sormiaan toisella nännillä. Voihkin ääneen ja nostin lantiotani häntä kohti. Hän vilkaisi minua ja nuoli hetken kaulaani ja samalla tunsin miten hänen kätensä hinasi hameen reunaa ylemmäs. Levitin jalkojani, olin täysin valmis. Tuntui etten kestä enää...Anun käsi löysi märän pilluni ja hän hiveli sitä hetken sormiensa päillä. Suljin silmäni nautinnosta kun yksi sormi työntyi hitaasti sisälleni. Anu liukui alemmas vartaloani pitkin pitäen sormen sisällä pillussani. Sitten hänen kasvonsa olivat jo alapääni kohdalla. Hän levitti toisella kädellään pilluni aivan auki ja nuolaisi kuumalla kielellään klitoristani. Huusin ääneen nautinnosta ja kiemurtelin, mutta yhtäkkiä hän lopetti. Avasin silmäni. -Please, jatka, anelin, mutta sitten näin että Anu tuijotti ulko-ovea pelästyneen näköisenä. -Ihan kuin joku tulisi, hän kuiskasi ja samassa kauhukseni kuulin kuinka askeleet lähestyivät rapussa. Paniikissa pongahdimme molemmat ylös sohvalta pikavauhtia ja vedin hameeni takaisin alas ja puseron aikalleen. - Apua, mihin sä voit piiloutua? Riku vasta lähti, se tuli varmaan hakemaan jotain unohtunutta juttua, hädissäni kuiskasin Anulle. Anu katseli ympärilleen paniikissa. Makuuhuoneen verhon taakse, keksin. Juoksimme makuuhuoneeseen ja kuulin jo kuinka avain kääntyi lukossa, kun työnsin Anun vaatehuonetta peittävän verhon taakse piiloon. Suutelin häntä nopeasti ja kuiskaisn ""Yritä kestää, pian se lähtee"". Näin että Anu pelkäsi. En uskaltanut ottaa riskiä että mieheni saisi minut kiinni itse teossa naisen kanssa, ainakaan vielä. Sitten hän ei enää ikinä päästäisi minua yksin minnekään ja epäilisi jatkuvasti kaikkia tyttökavereitani. Pyyhin huuliani nopeasti sillä niissä oli Anun huulipunaa. Riku astui sisään ja menin häntä vastaan sydän hakaten. -No, mikä unohtui, kysyin muka huolettomasti. Mieheni riisui takkinsa. -Ei lähdettykään ihan vielä, Jaakko meni hakemaan kotoa joitakin paperia. Riku kääntyi katsomaan minua. -Wau, miten sä näytätkin niin pantavalta. Posketkin ihan punaiset. Miten olis, me ehdittäis just ottaa pienet.. Hän hymyili ja tarttui rintoihini. Yritin heikosti vastustella mutta Riku suuteli minua vaativasti ja veti paitani pois. Olin äsken ollut niin kiihottunut etten voinut salata sitä. Riku työnsi minut makuuhuoneeseen vaikka yritin jäädä olohuoneen puolelle. Näin miten verho heilahti ja Anun vaaleat hiukset heilahtivat kun hän veti verhoa paremmin eteensä. Riku kaatoi minut sängylle ja tuli päälleni painavana ja halukkaana. Tunsin hänen erektionsa farkkujen läpi. Yhtäkkiä tilanne alkoi kiihottaa mua suunnattomasti. Anu joutuisi vain katselemaan eikä voisi asialle mitään. Tiesin että hän halusi tiirailla mitä teen oman mieheni kanssa. Riku työnsi kätensä suoraan hameeni alle ja pilluuni. -Oho, onpas täällä märkää...et kai sä tuhma tyttö ole mennyt heti runkkamaan kun mä lähdin kotoa, kun olet noin kiihottunut? Yritin keksiä jotain vastausta mutta en ehtinyt, sillä Riku aukaisi vyönsä ja vetoketjun ja otti kuumansa sykkivän kalunsa esiin. Näin sivusilmällä miten verho heilahti ja Anu katseli meitä sen sivusta.