\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2005 klo 19:45 Klaudia kirjoitti:
Ei tarkoitus provoilla, mut milloin normaalia työaikaa tekevä sitten tulis kylään? Pomoltako pitäis lupaa kysellä, et aiemmin pääsisi töistä lähtemään!!! HALOO!!
Älkää ihmetelkö, jos kaveripiiri pienenee...
Mikäs se "normaali" työaika sitten sinusta on?

Minä kyllä oikeasti ihmettelen näin kiivasta kannanottoasi, tuolla mitäs nyt-puolella voisi olla kiivaampaa keskustelua jos sellaista haluat

Me kun olemme osittain siitä syystä alkaneet kirjoittelemaan tällä puolella. Pyydän että pysyt siis asiassa, etkä lauo asioita suinpäin huutaen, eihän se ole paljon pyydetty, eihän?
Tähän kuitenkin kommentoin että oli ihmisellä mikä työaika tahansa, on se perin juurin ihmeellistä jos ne vuorot menevät AINA, niin että pääsee vain illalla kummilastaan katsomaan

Siinä sietäisi kyllä kummin mennä itseensä, tätä mieltä minä olen. Monesti se on juuri noin kuten ap. sanoi, että jos ei itsellään ole lapsia, ei tällainen ihminen välttämättä ymmärrä sitä että lapsen etu menee muitten asioiden, sekä ihmisten edelle. Minusta täysin luonnollista, ja noinhan sen siis pitää mennä. Miksi tällainen
kummi sitten ylipäätään vaivautuu tulemaan jos hän ei kummilastaan edes näe, vaan tule juomaan kahvit, ja sen jälkeen heippa

Siis kummilapsihan on nukkumassa silloin illalla

Väkisin naurattaa kun ajattelen tuota tilannetta, ajattelepa itsekin.
Lomatkin on keksitty, asian voi esittää niin että: "nyt en ikävä kyllä pääse, mutta voisin tulla kun minulla on vapaapäivä". Eikö tällaista päivää voi "uhrata" kummilapselle? Aika outoa minusta jos mielestäsi se ainoa "oikea aika" on se ilta! Kyllä minun puolestani tällainen ihminen voi sitten jättää vaikka käymättä jos hänellä ei todellakaan ole aikaa käydä päiväsaikaan, siis koskaan. Se kertoo vain ja ainoastaan ihmisestä itsestään hyvin paljon mihin arvojärjestykseen hän asiat laittaa.