iltaviesti kännykkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisilmäinenkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinisilmäinenkö

Vieras
minäkin ikävöin sinua jo heti, oli ihanaa, toivottavasti nähdään pian

tuli miehen kännykkään eilen illalla. Se oli miehen erään ex:n numero. Mies on ollut tähän erittäin paljon rakastunut aikanaan.

Me ollaan oltu yhdessä viisi vuotta ja meillä on kaksi lasta. Samoin tämä nainen on naimisissa ja on lapsia.
Mieheni väitti, että se on virheellisesti tullut hänelle. Ex:n oli varmaan tarkoitus lähettää se miehelleen.

haluaisin uskoa häntä

Jos miehesi sanoo noin, voi se olla tottakin, mutta....jos haluat varmuuden asiasta, niin laita jokin viesti naiselle miehesi puhelimesta takaisin, esim. poistin vahingossa lähettämäsi viestin, enkä nähnyt sisältoä, jotan laitatko uudelleen? Jos oli vahinko niin, ilman muuta seuraava viesti on vain ihmettelevä siltä naiselta takaisin päin. :) Niin yksinkertaista. Toisekseen, miten sinä sait viestin tietoosi?

ei kuulosta kyllä siltä, että viestin oli tarkoitus mennä miehen aviomiehelle; "toivottavasti nähdään pian"...sinuna ottaisin tiukan linjan asian suhteen ja selvittäisin, mistä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm.:
ei kuulosta kyllä siltä, että viestin oli tarkoitus mennä miehen aviomiehelle; "toivottavasti nähdään pian"...sinuna ottaisin tiukan linjan asian suhteen ja selvittäisin, mistä on kyse.

naisen aviomiehelle siis...

Katso miehesi puhelimesta lähetetyt viestit ja välitystiedot. Onko hänen puhelimestaan lähetetty ennen tuota saapunutta viestiä joku viesti exälle? Tiedän, ei saisi urkkia toisen puhelinta, mutta hitto vie, jos tommoisen viestin on silmiinsä saanut, tehtäköön poikkeus!

Herää kysymys? Miksi tutkit miehesi kännykkään tulleita viestejä - eikö kännykkä ole jokaisen henkilökohtaista omaisuutta? En ota kantaa miehesi mahdolliseen uskottomuuteen. Sen sijaan olisin huolissani avioliitostanne.

riippuu varmaan puhelimesta, mutta itseläni on ainakin viesti valikossa erikseen kohdat "luo viesti", "saapuneet", "lähetetyt", "luonnokset", "välitystiedot" jne...

Olen kyllä samaa mieltä edellisen kanssa.. ymmärrän kyllä, jos tekee mieli katsoa toisen puhelinta silloin, kun epäilyttää, mutta jos jokin epäilyttää niin pahasti, että on mentävä toisen puhelinta penkomaan, se kertoo kyllä jo siitä, ettei suhteessa joka tapauksessakaan voi olla kaikki kunnossa, vaikkei mitään paljastavia viestejä löytyisikään. Jos luottamus parisuheessa on kuollut, kannattaisi puhua siitä kumppanin kanssa ja yrittää avoimesti selvittää asia. Toisen puhelimen kyttäys ei rikottua/kadotettua luottamusta korjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja välitystiedot:
riippuu varmaan puhelimesta, mutta itseläni on ainakin viesti valikossa erikseen kohdat "luo viesti", "saapuneet", "lähetetyt", "luonnokset", "välitystiedot" jne...

Olen kyllä samaa mieltä edellisen kanssa.. ymmärrän kyllä, jos tekee mieli katsoa toisen puhelinta silloin, kun epäilyttää, mutta jos jokin epäilyttää niin pahasti, että on mentävä toisen puhelinta penkomaan, se kertoo kyllä jo siitä, ettei suhteessa joka tapauksessakaan voi olla kaikki kunnossa, vaikkei mitään paljastavia viestejä löytyisikään. Jos luottamus parisuheessa on kuollut, kannattaisi puhua siitä kumppanin kanssa ja yrittää avoimesti selvittää asia. Toisen puhelimen kyttäys ei rikottua/kadotettua luottamusta korjaa.

Minulla ei ole Sony Erikssonissa tuota välitystiedot kohtaa. Mitä siinä näkyy?

Alkuperäinen kirjoittaja Noh täältä:
Jos miehesi sanoo noin, voi se olla tottakin, mutta....jos haluat varmuuden asiasta, niin laita jokin viesti naiselle miehesi puhelimesta takaisin, esim. poistin vahingossa lähettämäsi viestin, enkä nähnyt sisältoä, jotan laitatko uudelleen? Jos oli vahinko niin, ilman muuta seuraava viesti on vain ihmettelevä siltä naiselta takaisin päin. :) Niin yksinkertaista. Toisekseen, miten sinä sait viestin tietoosi?

Viesti tuli, kun oltiin jo käyty nukkumaan. Mies katsoi, ja sanoi siitä minulle, kun kysyin.

Alkuperäinen kirjoittaja hämäystaktiikkaa:
Miksi exellä on edelleen miehesi nro. Jos näkisin viestin, ei ole epäilystäkään mistä on kysymys.

minusta tuo vikaviesti on aika uskomaton ollakseen totta. Mieheni kuitenkin vannoi silmät kyynelissä, että hän ei tajua, mitä tuo tarkoittaa, hänellä ei ole mitään sen kanssa tekemistä. Hän ei kuulemma pidä tästä naisesta enää, hän on epämiellyttävä. Mies tietää, että olen aika räväkkä nainen, ja hän olisi saanut kengän kuvan persuksiinsa aika helposti tuon jälkeen.

"ei saa katsoa miehen puhelinta"... "yksityisyyden suoja"...voi jumalauta mitä porukkaa! Jos se on sun mies ja asut sen kaa ja teillä on lapsia ja vaikkei oliskaan niin sellaisella miehellä ei varmaan ole mitään salattavaa puhelimessa. Ei ainakaan pitäisi olla! meillä on 4 vuotta takana ja mun mies saa kyllä mun puhelinta käyttää ihan niin paljon kun haluaa ja toisin päin! mikä siellä on niin salaista teillä yksityisyyden suojeliolla? Jos teidän puoliso pyytää nähdä puhelinta sanotteko ihan oikeasti sille että "rakkaani, meillä suomessa on yksityisyyden suoja ja olen yksityishenkilö jolla on yksityinen puhelin ja nyt olen huolissani avioliitiostamme koska esitit tuon kysymyksen".

Alkuperäinen kirjoittaja sinisilmäin:
Miksi exellä on edelleen miehesi nro. Jos näkisin viestin, ei ole epäilystäkään mistä on kysymys.

minusta tuo vikaviesti on aika uskomaton ollakseen totta. Mieheni kuitenkin vannoi silmät kyynelissä, että hän ei tajua, mitä tuo tarkoittaa, hänellä ei ole mitään sen kanssa tekemistä. Hän ei kuulemma pidä tästä naisesta enää, hän on epämiellyttävä. Mies tietää, että olen aika räväkkä nainen, ja hän olisi saanut kengän kuvan persuksiinsa aika helposti tuon jälkeen.

Saat helposti selville asian, kun lainaat miehesi kännykkää ja mies näkee samalla kun vastaat viestiin niinkuin miehen aivoilla.

kyllä tuntuu tutulta tämä keskustelu. Muistan ajan, kun minulle paljastui, että miehen kimpussa pyöri naimisissa oleva vanhempi nainen. Rakkausviestejä kilahteli siihen malliin, että mies piti kännyä suihkussakin mukana. Nainen ei totellut, vaikka mies kielsi viestittelyn (varmaan ainakin kotiin) vaan hän oli todella rakastunut.

kun mies kertoi, kuka tämä nainen oli, niin ymmärsin tilanteen. tämän mies petti tätä naista toisten naisten kanssa, koska teki tosi paljon matkatyötä. eniten minua huolestutti, että jos mieheni ryhtyisi naisen pyynnöstä seksiin, niin seksitautivaara olisi todella suuri.

kyllä minunkin teki mieli miehen kännykkää katsoa, kun se piippaili, mutta tiesin, että turhaan niitä katselen, voin kuvitella mitä niissä lukee. muutaman mies näyttikin, jotka nekin oli aika anelevia.
eli sinulle, jos tunnet pettämisen fiiliksiä, ne varmasti on tosia. toisaalta voi olla kuin minullakin, että toinen osapuoli on ottanutkin pikkuflirtin tosissaan. vanhemmille naisille käy joskus niin, ovat takertuvaisia.

Miehen mahdollisesta uskottomuudesta ei ole mitään väliä, mutta se, että nainen katsoo miehen puhelinta, antaa aiheen olla huolissaan tästä avioliitosta! Voi jumalan pyssyt teitä hurskastelijoita!

Itsekin katsotte ihan varmasti miehen puhelimen, jos epäilys herää, ja tulee mahdollisuus tarkastaa ne puhelintiedot. Yksityisasia ja yksityisasia... menkää kuuseen yksityisasioinenne. Onko uskottomuuskin toisen yksityisasia? Saako puolisolta siten edes kysyä, koska sehän on toisen yksityisten asioiden utelemista!!!!

Mistä te kenenkään suhteitten kunnossaolemiset olette niin tietävinänne? "Jos täytyy mennä toisen puhelinta penkomaan, niin suhde ei ole kunnossa..." Mitenkä niin? Mitä tarkoittaa suhteen kunnossa oleminen? Eikö kunnossaolevassa suhtessa VOI syntyä epäilystä? Eikö?

Teillä ei itsellänne ole asiat oikein hallussa. Moralisoidaan jostain puolison puhelimeen katsomisesta, niin kuin muka tekisitte itse elämässä joka ainoan asian täysin oikein ja viimeisen pisteen päälle. Ete ikinä syyllisty mihinkään, ette pienimpäänkään vilppiin tai lain kiertoon. Ette ikinä aja millimetriäkään ylinopeutta ettekä koskaan aja autoa väsyneenä (hei se on kuulkaas kiellettyä!). Teillä on varmaan sädekehä päänne päällä, jota kiillottelette koko ajan. Jos joku tulee sanomaan, että kuule mä olen nähnyt sun miehesi monta kertaa yhden naisen kanssa, niin teidän ylhäinen vastauksenne on vain, että ei voi olla, koska meidän suhteemme on kunnossa, ja siksi sitä asiaa ei kannata edes ruveta tarkastamaan mitenkään.

Periaatteessa pitäs voida uskoa mitä kumppani sanoo, mutta ei tuo kyllä siltä kuullosta, että olis väärälle henkilölle tullut. Hitsi kun ihmisiin ei voi luottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja sinisilmäin:

Ihmetyttääpä miksi ihmeessä miehesi on sitten säilyttänyt exän numeron ylipäätänsä kännykässään? Meilläpäin poistellaan turhat numerot ja varsinkin ne joista voisi sanoa, että "en pidä hänestä enää-ihmiset".

Mies sai aikanaan viattoman Hyvää Joulua -viestin mutta kiinnitin huomion siihen kun lähettäjä oli joku "Tiina" eikä muuta. Ja tiedän kyllä mieheni naispuoliset kaverit joten ihmettelin kuka se oli. Mies kertoi ettei tunne ketään "Tiinaa" ja kertoi sen menneen väärään numeroon. Viestin lähettäjällä oli salainen numero. (soitin numerotiedusteluun, sain vain sellaisen fiiliksen ettei nyt kaikki ollut kohdalla). No päätin uskoa miestä. Meni vuosia ja satuin lukemaan miehen sähköpostia sattumalta. Samainen "Tiina" lähetti viestejä miehelle. Ei mitään romanttisia mutta kuitenkin. Kiukutti kun mies oli kieltänyt tietävänsä kuka tämä nainen oli ja oli valehdellut minulle. Tämä nainen oli entinen työkaveri. Uskon että jotain on ollut tekeillä koska mies kielsi tunteneen naisen ja miksi naisella oli salainen numero? En tänä päivänäkään ole saanut selville tapahtuiko jotain vai ei. Mutta mieheen en luota enää, enkä myöskään kunnioita häntä. Jos vaimolle valehtelee päin naamaa, ei hirveästi arvosta avioliittoaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo ja surullinen:
Mutta mieheen en luota enää, enkä myöskään kunnioita häntä.

No miksi edelleen olet tuon miehen vaimo? Teidän suhteesta puuttuu jo kaksi kulmakiveä: luottamus ja kunnioitus. Ilman luottamusta ei suhteessa pitkälle pötkitä ja kun kunnioituskin on kadonnut...silloin ei ole enää juuri mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja sinisilmäinenkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Noh täältä:

Viesti tuli, kun oltiin jo käyty nukkumaan. Mies katsoi, ja sanoi siitä minulle, kun kysyin.

Ollaan olevinaan niin rehellisiä jos on jotakin salattavaa, ja perässä tulee sitten se " selitys " että se on virheellisesti tullut hänelle "

jooooo tietysti textari oli virheellinen, mikä sattuma hä?

oot sinisilmäinen. ihan kamala sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kaikki paha miehessä:
kyllä tuntuu tutulta tämä keskustelu. Muistan ajan, kun minulle paljastui, että miehen kimpussa pyöri naimisissa oleva vanhempi nainen. Rakkausviestejä kilahteli siihen malliin, että mies piti kännyä suihkussakin mukana. Nainen ei totellut, vaikka mies kielsi viestittelyn (varmaan ainakin kotiin) vaan hän oli todella rakastunut.

kun mies kertoi, kuka tämä nainen oli, niin ymmärsin tilanteen. tämän mies petti tätä naista toisten naisten kanssa, koska teki tosi paljon matkatyötä. eniten minua huolestutti, että jos mieheni ryhtyisi naisen pyynnöstä seksiin, niin seksitautivaara olisi todella suuri.

kyllä minunkin teki mieli miehen kännykkää katsoa, kun se piippaili, mutta tiesin, että turhaan niitä katselen, voin kuvitella mitä niissä lukee. muutaman mies näyttikin, jotka nekin oli aika anelevia.
eli sinulle, jos tunnet pettämisen fiiliksiä, ne varmasti on tosia. toisaalta voi olla kuin minullakin, että toinen osapuoli on ottanutkin pikkuflirtin tosissaan. vanhemmille naisille käy joskus niin, ovat takertuvaisia.

Ollaan olevinaan niin rehellisiä jos on jotakin salattavaa, ja perässä tulee sitten se " selitys " että " muutaman viestin mies näyttikin, jotka nekin oli aika anelevia. ja alkaa selittää että, se
nainen juoksee MUKA hänen perässä, ja se on niin säälittävä vanha akka, jooooooo....ei sun mies ole paneskellut sen vanhuksen kanssa hä?

oot myös ollut sinisilmäinen. ihan kamala sellainen. ehkä olet vieläkin.

Yhteistyössä