Ihmettelet kuinka olen niin taivaallinen suihinottaja. Kiemustelet kiimassasi, kuinka hyvältä suihinotto tuntuukaan. Painat silmät kiinni ja nautit. Avaat silmäsi ja huomaat että olen riisunut. Huomaat että olenkin mies. Säikähdät ensin, mutta olet niin kiimassa ettet halua lopettaa. Nuolen sinua kaikkialta. Painan sinun pääsi minun kullilleni. Vastustelet ensin vähän, mutta suostut kuitenkin. Ensimmäiset lipaisut ovat hyvin arkoja, lopulta otat munan suuhusi. Imet munaani. Lopulta vapaudut ja annat mennä. Imet kuin vanha homo.
Vedän housujasi alemmas. Hyväilen sormellani peppureikääsi samalla kun sinä imet munaani. Työnnän sormen sisään. Sinä ynähdät. Selvästi nautit, noh kyllähän minä osaan. Painan sinut selällesi. Et vastustele. Nostan jalkasi olkapäilleni ja painan munani perseeseesi samalla tuijottaen sinua suoraan silmiisi. Sinä suljet silmäsi. Suutelen sinua huulille. Vedät minua itseäsi kohti. Työnnyn sisääsi. Värähdät ja sulkijasi jännittyy kovasti. Taisi sattua. Hymyilen ja pidän munani paikallaan. Yrität vähän rimpuilla, mutta pidän sinut otteessani. Sulkijasi rentoutuu. Työnnän lisää. Sinäkin näyt jo alkavan nauttimaan. Kiihdytän tahtia. Alan hyväillä toisella kädelläni kulliasi ja samalla panen sinua perseeseen. Jatkan tovin ja tulen sisääsi. Otan sinulta suihin loppuun asti.