Imetän ja laihdun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turina-Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turina-Tiina

Vieras
Siis vähänkös hienoa! Imetys on mukavaa ja loistojuttu on myös se, että se saa kilot liikkeelle! Ennen raskautta painoin n. 72 kg ja nyt olen imettänyt 2,5kk ...paino on tällä hetkellä 65 kg!!!

Imetys siis vienyt ihan hirmusti noita kiloja! Syön paljon herkkuja ja muutenkin ruoka maistuu hyvin, joten ainakaan ruokavalio ei noita kiloja ole saanut tippumaan (eikö myöskään liikunta)!!!

Noh, kohta ollaankin jo kesäkunnossa :D

No ei se kaikilla kyllä noin helposti käy ;) kyllä mä olen ottanut imetyksen aikana lisäksi myös terveellisen ruokavalion ja liikunnan, ennen kuin mun kiloni on suostunut minnekkään liikahtamaan ;)

Joo mullekin kävi aluksi niin, että imettäessä kilot tippui vaikka herkkuja söinkin, ja olin ihan että jeejee! ..kunnes sitten yhtäkkiä huomasin että eipä sekään pitemmän päälle toimi ja kiloja oli tullut huomaamatta +6 takaisin.. :headwall:

Mulla on mennyt alipainon puolelle imetyksen takia, vaikka mätän ruokaa naamaan kamalia määriä. Nytkin aino-jäätelöä syömässä... Mut en ois ikinä uskonut olevan näin tehokasta laihdutuskonstia, tosin sais kyllä tulla muutama kilo lisää etten näyttäis ihan luurangolta. Tyttö melkein 9 kuukautta ja ei tahtois syödä muuta kuin tissiä, kiinteät ei tahdo maistua.

Joo, se on kyllä varmasti ihan yksilöllistä, miten noita kiloja tippuu...vai tippuuko ollenkaan. Ja voihan tosiaan käydä niin, että tämä on vain tällaista alkuhuumaa:D Kohta tietenkin paino taas alkaa nousta tasaisen tappavaa tahtia...kääks! Toivottavasti ei!

Noh, nyt olen onnellinen tästä suht' hoikasta olotilasta:)! Katsotaan, miten ämmän käy :D

Ei se kyllä ihan noin mene. Imetin kumpaakin lasta ja jokaisen imetyksen jälkeen olen ollut paljon painavampi eli minä olen lihonut imettäessä. Ja huom! Herkkuihin en koskenut, söin terveellisesti ja liikuin vauvan kanssa monta kertaa päivässä useita, jopa kymmeniä kilometrejä! Kyllä itkettää!

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
No ei se kaikilla kyllä noin helposti käy ;) kyllä mä olen ottanut imetyksen aikana lisäksi myös terveellisen ruokavalion ja liikunnan, ennen kuin mun kiloni on suostunut minnekkään liikahtamaan ;)

:wave: jep näin sain kuopuksen kanssa imetysaikana tipttettua.
esikon aikana mätin kaikea suuhun ja lihosin imetysaikana

mulla on raskauskilot lähteneet kerta kerralta aina vaan nopeemmin. nyt olen kuopusta täysimettänyt 6kk ja paino on jo 5kg alle lähtöpainon (siis ennen raskautta). innostuin kyllä tuosta pikalaihtumisesta niin, että olen vähän muokannut ruokavaliota terveellisempään suuntaan ja aloittanut liikunnan. nyt olis paino just sen mitä haluunkin, mutta saisi tuo kunto kyllä vähän kasvaa eikä kai pieni kiinteytyminenkään haittaisi.

Yhteistyössä