Meillä ei ollut noin. Esikoista täysimetin silloisen suosituksen mukaan 4kk ja kuopusta 6kk. Molemmat syöneet ja nukkuneet hyvin ja itse olen ollut paljon paljon pirteämpi kuin mitä olin työaikana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:No uskallanpa vastata, että pitkä täysimetys todella vaikuttaa siihen myöhempään syömiseen. Ei tietty kaikilla, mutta useimmilla. Tottuneet mieltämään tissin ruoaksi, eivät huoli lusikasta. Ja järjestäin munkin tietämät "huonot syöjät" on näitä täysimetettyjä, jotka valvottavat vielä vuosikkaana vaatien yöpalveluja.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Kyllä mäkin tämän tiedostan, onhan äidinmaito se nro 1 vauvalle tietty jos se menee kuvaamasi mukaan. Mutta kun ei se imetetyillä vauvoilla tosiaa ole tuo muutama kerta yössä imetystä...Voi olla puolen tunnin tunninkin välein ja se on jo hulluutta ja merkki siitä, että maito ei riitä.
Meillä on ollut valvottajavauva ja se oli tuo imetetty.![]()
No herrajumala järjenkäyttö on sallittua! Jos vauva syö alle tunnin välein, se kärsii jo itsekkin siitä, ettei saa koskaan nukkua ja silloin se tarvii jotain maitoa tukevampaa sapuskaa.
Ite liputan ehdottomasti imetyksen puolesta sen helppouden takia mutta silti olen antanu keskimmäiselle velliä 2-kuisesta. Ja oikeille imetyshörhöille: ei, kyse ei ollu maidon vähyydestä ja tiheän imun kaudesta, multa tuli maitoa ennemminkin liikaa, vauva valutti syödessään kokoajan toisesta suupielestä pois, kun ei ehtiny niellä kaikkea. Poika kertakaikkiaan tarvitsi tuhdimpaa ruokaa. Sen tunnustan, että nykyään ehkä oittaisin lypsämistä, eli sitä että vauva saisi myös takamaitoa joskus, mutta en mä sitä sillon tajunnu (kun imetys ei vielä olu edes kunnolla muotia) että jos vauva syö 15 min. välein, se ei koskaan saa takamaitoa.
POika söi 20 milliä velliä, ennen kuin huomas että hitsi kun tää ei nyt ole tissi, sitten tissiä päälle ja 5 tuntia unta palloon. Sen jäölkeen jakso jo syödä määrällisesti niin paljon tissiä, että pääsi käsiksi takamaitoonkin ja voi nukkua toiset 5 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Höh. No minä ainakin olen ollut kaikista väsynein tämän nuorimmaisen kanssa, jota en voinu imettää ku 6 vk. Kyllä se pullonlämmitys vie paljon enempi aikaa ku tissin esiin kaivaminen ja vauva ehtii siinä hyvin hermostua niin että sitä pitää sitten vielä rauhotella ennen ku se pystyy syömään. Kyllä seuraavan kanssa teen enemmän töitä imetyksen onnistumisen eteen. Esikon kanssa en stressannut asiaa ollenkaan ja minulle oli itsetään selvää että imetän vähintään niin kauan että syö kiinteitä. Imetin sitten 13kk ja silloin oli helpoin ja parhaiten nukuttu vauva-aika, koska osasin imettää myös unissanikin ja osasin silloin nukkua sellaista koiranunta, että sain lepoa riittävästi ja silti kuulin mitä vauva teki. Ei pudonnut ikinä sängystäkään, vaikka nukkui aina minun vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Höh. No minä ainakin olen ollut kaikista väsynein tämän nuorimmaisen kanssa, jota en voinu imettää ku 6 vk. Kyllä se pullonlämmitys vie paljon enempi aikaa ku tissin esiin kaivaminen ja vauva ehtii siinä hyvin hermostua niin että sitä pitää sitten vielä rauhotella ennen ku se pystyy syömään. Kyllä seuraavan kanssa teen enemmän töitä imetyksen onnistumisen eteen. Esikon kanssa en stressannut asiaa ollenkaan ja minulle oli itsetään selvää että imetän vähintään niin kauan että syö kiinteitä. Imetin sitten 13kk ja silloin oli helpoin ja parhaiten nukuttu vauva-aika, koska osasin imettää myös unissanikin ja osasin silloin nukkua sellaista koiranunta, että sain lepoa riittävästi ja silti kuulin mitä vauva teki. Ei pudonnut ikinä sängystäkään, vaikka nukkui aina minun vieressä.
Meillä tarjoiltiin huoneenlämpöistä tuttelia.Jaksoin paljon paremmin kun vuoroteltiin miehen kanssa,molemmat pystyi osallistumaan.syöntiväli piteni,koska korvike pitää kauemmin nälkää.Isälle ja lapselle tuli kiinteä suhde,koska molemmat pystyivät syöttämään vauvaa.Tämä kuvio sopi meille loistavasti.meillä on 3 tervettä lasta,ei korvatulehduksia,muutenkin olleet terveitä.Ja nukkuneet hyvin.