V
"vieras"
Vieras
Olen kokoajan kamalan vihainen, tiuskin miehelleni ja toisille lapsilleni, kiukkuilen ja käyttäydyn kuin teiniikäinen. Ahdistus sisälläni myös kasvaa kasvamistaan, seinät kaatuvat päälle ja elämänilo tuntuu kadonneen, en tee muuta kuin tuijotan töllöä ja toivon että aika menee nopeaa eteenpäin. En osaa nauttia vauvastani yhtään kun en pääse mihinkään ilman suurta ahdistusta, vauva kun ei mielellään pullosta juo ja tiedän että huutaa paljon mun ollessa poissa, senpä takia en ole paljon poissa ollutkaan, kahdesti koko tämän puolen vuoden aikana yli tunnin ero vauvasta.
Päätinkin nyt, että kunhan lapsi syö kiinteitä tarpeeksi niin minä lopetan imetyksen kokonaan ja saa pärjätä sillä ja oppia juomaan korviketta. Hattua nostan teille, jotka jaksatte jatkaa siihen vuoden ikään asti, minä en siihen pysty.
Päätinkin nyt, että kunhan lapsi syö kiinteitä tarpeeksi niin minä lopetan imetyksen kokonaan ja saa pärjätä sillä ja oppia juomaan korviketta. Hattua nostan teille, jotka jaksatte jatkaa siihen vuoden ikään asti, minä en siihen pysty.