V
vieras
Vieras
mua stressaa nyt tämmönen turhis asia. eli ollaan ens viikolla menossa lastenvalvojan luo ja vauva on varsinainen tissitakiainen. mitäs mä sitten teen,jos se alkaa sillä huutamaan nälkäänsä,kaivan vaan tissin esille? kai se pitää eka kysyä et sopiiko herra lastenvalvojalle et imetän? pulloa vauva ei huoli ei sitten millään ja tuttikaan ei kelpaa,eli jos nälkä huuto alkaa,se ei lopu ilman tissiä.
miten te muut koette tilanteet,joista ei pääse "karkuun" esim vessaan imettämään? siis lähinnä juuri tämmöset paikat,mihin mennään ajanvarauksella ja istutaan sitten asioimassa vieraan ihmisen kanssa. tottakai vauvan on syötävä,kai sen kaikki ymmärtääkin,mut miten mulle tuntuu jotenkin niin vaikeelle tämä nyt. kyllä mä jossain kahvilassa voin imettää ihan helposti,mut tämä eri juttu..
miten te muut koette tilanteet,joista ei pääse "karkuun" esim vessaan imettämään? siis lähinnä juuri tämmöset paikat,mihin mennään ajanvarauksella ja istutaan sitten asioimassa vieraan ihmisen kanssa. tottakai vauvan on syötävä,kai sen kaikki ymmärtääkin,mut miten mulle tuntuu jotenkin niin vaikeelle tämä nyt. kyllä mä jossain kahvilassa voin imettää ihan helposti,mut tämä eri juttu..