imettäminen virastoissa yms?! jaiks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Täh? Kyselläänkö lastenvalvojalle ihan oikeesti nykyään tuollasia? Esikoisen aikana käytiin valvojalla ja kysyi vain että "isän nimi" "tunnustaako" ja siinä se. Ei tarvinnu miehen paljon pukahdella.

En mä tiedä, mitä siellä nykyään kysellään. Tästä on reilu 5 vuotta, kun esikoista mentiin tunnustamaan.

Tokan ja kolmannen syntyessä oltiin jo onneksi naimisissa.

mä oisin varmaa kuollu järkytyksestä :-O meillä ei onneksi kyselty juuri mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitsit kun ehdittiin naimisiin ennen muksun syntymää :kieh:

Mä olisin voinut antaa ihan tarkat tiedot ja todistajien nimet, esikoinen on ICSI-lapsi. Olis voinut olla ilmeessä pitämistä. "Oletko varma että xx on lapsen isä? Oota hetki, mä soitan solulabraan ottivatko oikean putken sulamaan ja hedelmöittivät sillä" :laugh:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Täh? Kyselläänkö lastenvalvojalle ihan oikeesti nykyään tuollasia? Esikoisen aikana käytiin valvojalla ja kysyi vain että "isän nimi" "tunnustaako" ja siinä se. Ei tarvinnu miehen paljon pukahdella.

En mä tiedä, mitä siellä nykyään kysellään. Tästä on reilu 5 vuotta, kun esikoista mentiin tunnustamaan.

Tokan ja kolmannen syntyessä oltiin jo onneksi naimisissa.

:o Siis taivas mitä kysymyksiä....

Meillä mies joutui tunnustamaan molemmat kun mentiin naimisiin vasta kuopuksen ristiäisissä eikä tosissaan kyselty mitään tuollaisia! Siis jos nyt oikein muistan niin siinä oli laskettuna odotettu hedelmöittymisaika ja mieheltä kysyttiin ollaanko harrastettu seksiä tuolla aikavälillä. Myöntävän vastauksen jälkeen kysyttiin tunnustaako lapsen omakseen ja jälleen myöntävä vastaus minkä jälkeen ei kun nimet papereihin ja näkemiin.

Ei kestänyt montaa minuuttia eikä mitään ihmeellisiä kysymyksiä tai selittelyjä.