Imettävät!! kaivatteko tissin esiin akhvipöydässä, jos vaikka tuttavapariskuntanne tulee kylään vai annatteko vieraille kahvittelurauhan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entä pitääkö vieraat jättää yksin kahvipöytään jos olet ainoa täysi-ikäinen kotona? Meillä noi vastasyntyneet on roikkuneet rinnassa siinä 20 min kerrallaan. Jotenkin noloa jättää vieraat yksin kahvittelemaan.

Ja juu, itse käytän harsoa edessä mutta se kovaääninen maiskuttelu ja lurpsutus varmaan herkimpiä sekin häiritsee..

Entäs se kun noi vauvat kehtaa kakata siinä kahvipöydä lähistöllä? Ja vielä kovaäänisesti..

Musta tuntuu että kovin herkkien kannattaa boikotoida vauvaperheitä.

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Taitaa ap olla mustis miehestään ja pelkää jäävänsä kyläpaikassa imettävän äidin varjoon jos mies sattuu vilkaisemaan tissiä :D

Mitä toikaan haittaisi, jos olisi. Varmaan on aika paljon mustisnaisia, joille tulee paha mieli tuollaisesta. Voi kai sen mustasukkaisen ihmisenkin ottaa huomioon, jos on kerta vieraakseen kutsunut tai vieraaksi johonkin mennyt. Mustasukkaisuudessa kun ei ole mitään pahaa ellei ole täysin sairaallolista.

Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
On, koska mun melonit eivät ole melonit. Ne ovat lähempänä mandariinia. Toisakseen lutkutusta tms ei kuulu, korkeintaan nielaisun ääni.
Senkö takia niitä tykkäät imettäessä esitellä, että kerrankin niissä on jotain näytettevää? Taitaa olla se aika monella syynä tuohon kahvipöytäimettämiseen.

Kiitos vaan, mutta ennen lapsia oli jotain mitä esitelläkin. Nyt käytän niitä lapsen ruokkimiseen. Miten ihmeessä toisen imetys voi aiheuttaa toisille näin täydellisen sokaistuneen kateuden? Rintaruokinta kateudelle kuulostaa.

minä en ole kateellinen tulee edelleen tisseistä maitoa, en siltikään imetä kuin vaan harvojen nähden.

En jaksanut lukea ketjua kuin pari sivua,mutta mä kyllä ITSENI takia poistuin sivummalle imettämään. En tykännyt yhtään jos vieressä oli vieraita pällistelemässä,halusin imetyshetken olevan rauhallinen ja vailla ulkoisia häiriötekijöitä,että pystyin rentoutumaan. Kerran anopin ollessa kylässä menin makkariin imettämään,seurasi perässä uuden miesystävänsä kanssa ja siinä istuivat pokkana sängynlaidalla ja anoppi hoki koko ajan että "voi kun vauva imee nätisti,on se niin suloista plaaplaaplaa.." lievästi sanottuna oli karsea olo kun ventovieras ukko tuijottaa tissiäni lähietäisyydeltä ja anoppi höpöttää vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tissi:
En muuta kuin ihmettele näitä, jotka vetävät puseron sivuun ja roikauttavat tissin esille ja vauvan suuhun kahvipöydässä, usein "vieraiden" miesten läsnä ollessa. Hyi hitto!

Jos itselle on tuttua, että tissi esillä kuljetaan kotona puolenpäivää...Miksi kuvitellaan, että se on kaikille muillekin yhtä kotoisaa? Eikö se vauva syökin paremmin, kun sen ympärillä ei koko ajan lusikat kilise kuppiin tai puhuta? :o

Ihmeellistä tissien näyttelyä toiset harrastaa. Pahimmat tapaukset vielä oikein höösää: No niin Natalia, nyt Tissille. Otatkos Tissiä? :x :x :x

Tätä oon miettinyt ihan itekin. Siis yhtäkkiä se tissi onkin ruokintavehje kun vasta vuosi sitten sitä piiloteltiin jopa tyttökavereiltakin. Ja just toi otapas nyt tissiä ja mennäänpä tissille. Ei oo vaan mun juttu toi tissi. Ja sen näyttely, vaikka kuinka imettäis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En jaksanut lukea ketjua kuin pari sivua,mutta mä kyllä ITSENI takia poistuin sivummalle imettämään. En tykännyt yhtään jos vieressä oli vieraita pällistelemässä,halusin imetyshetken olevan rauhallinen ja vailla ulkoisia häiriötekijöitä,että pystyin rentoutumaan. Kerran anopin ollessa kylässä menin makkariin imettämään,seurasi perässä uuden miesystävänsä kanssa ja siinä istuivat pokkana sängynlaidalla ja anoppi hoki koko ajan että "voi kun vauva imee nätisti,on se niin suloista plaaplaaplaa.." lievästi sanottuna oli karsea olo kun ventovieras ukko tuijottaa tissiäni lähietäisyydeltä ja anoppi höpöttää vieressä.

PEESI

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja nauttikaa imetyksestä! :
Kyllä kaivan. Odotan yleensä juuri niitä kahvitteluhetkiä. On tapana järjestää niitä usein. =) Onhan se paljon mukavampaa imettää leppoisassa seurassa kuin jossain yksinäisessä sohvannurkassa! On jenkkiläistä lapsellista rasismia päivitellä toisten nähden imettäviä äitejä. Imetys on mitä luonnollisin asia. Jos nännin vilahdus saa jonkun vaivaantumaan niin se on sen ihmisen ongelma.

Joo, mä oon nudisti ja mä kyllä menen kadulle alasti ja käyn vierailla alasti. Se on luonnollista. Jos joku mun alastomuudesta vaivaantuu niin sehän on sen ongelma :)

Nyt on kyllä pakko kertoa, että yhden ystäväni äiti ajatteli juuri näin. Aika lailla koin vaivaannuttavaksi teini-ikäisenä sen, kun ystävän äiti kuljeskeli nakuna ympäri taloa.

Aika harvoin tuli käytyä siellä.

en imettänyt, enkä tunne ystäväpiirissäni ketään, joka kaivais tissinsä esille esim kahvipöydässä mikäli muitten miehiä läsnä. Naisten kesken imetetään kyllä ihan kuin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Meinasi kerran mennä kahvit väärään kurkkuun, kun kaveriperhe tuli kylään ja rouva otti tissin esiin ja alkoi imettää siinä kahvipöydässä. Ei tosiaan peitellyt millään tavalla. Ja mies vieressä kysyi, että "miten se on teillä lähtenyt imetys sujumaan?". Oli aika outo tilanne, tosiaan.

Siis sun mies kysyi? Sehän on fiksu mies sitten, ei häkeltynyt tilanteesta niin paljon kuin sinä.

Ei kun se kaverin mies kysyi. Oma oli tyrmistynyt tuossa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja no joopa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tissi:
Alkuperäinen kirjoittaja no joopa:
Imetyspaidat on kyllä sellaisia että ei niistä tissi paista yhtään, se vauvahan siinä nisässä on kiinni... Ja kyllä imetin siellä missä vauvalla oli nälkä. Tosin jos omassa kotonani olin, niin mieluiten sohvalla imetystyynyn kanssa kuin kahvipöydässä vaikeassa asennossa... En tosiaan näe mitään syytä eristäytyä jonnekkin makkariin, kun se imetys voi pienen vauvan kanssa kestää vaikka tunnin! Että kiva vierailu jos emäntä on puolet ajasta jossain makkarin nurkassa...

Makkarin nurkassa!?

Eikö riitä, että emäntä laittaa kahvit ja tarjottavat esille...TAI SE ISÄNTÄ, jotta emäntä saa rauhassa syöttää...Antaa sitten vieraiden kahvitella rauhassa ja syöttää siinä välissä vauva...Ei se kersa kuole, jollei se saa olla kuutta tuntia putkeen tissillä. toisaalta ei ne vieraatkaan, jos joutuvat hetken olemaan ilman emännän ah niin hehkeää seuraa...

Eli sun mielestä on vieraana kiva, kun emäntä on tunnin poissa imettämässä? Tai toinen vaihtoehto että ei anna sille lapselle tarpeeksi tissiä ja sitten se huutaa koko ajan?

Eikö teillä ihmisillä todellakaan ole esimerkiksi sohvaa, jossa voisi imettää ja osallistua samalla vaikka siihen keskusteluun? Meillä ainakin sujuu mainiosti.

Eikö teillä ihmisillä todellakaan ole esimerkiksi sohvaa, jossa voisi imettää ja osallistua samalla vaikka siihen keskusteluun? Meillä ainakin sujuu mainiosti.

On niil, mut eihän sit kukaan näkis niitten tissejä.

Lasta ei vielä ole mutta sitten jos joskus tulee niin en kyllä aatellu yleensä poistua kahvipöydässä omassa kodissani jos vauva haluaa ruokaa. Mut en ajatellutkaan meillä ketään tiukkapipoja kutsua ;) Noh, jos jotain miulle vieraita ihmisiä ni siirtyisin sohvalle sitten ja huutelisin sieltä kommenttini keskusteluun. Lähimmät ystävät (näistä suurin osa sattuu olemaan miehiä kun opiskelin miesvaltasta alaa) ei kyllä takuuvarmasti tuntis oloaan kiusaantuneiksi, sen verran järkeviä ihmisiä ovat. Sitä paitsi jos ne on nähny miut saunassa alasti ni varmaan miun imettäminen niitä hetkauttaa.

En vaan kyllä voi oikein käsittää että mitä epäsopivaa siinä kahvipöydässä imettämisessä oikein on. Mut onhan sitä olemassa kaiken maailman hyypiöitä joilla on outoja mielipiteitä.

Hmm. Taidanpas tästä rohkaistuneena sitten jouluna miehen suvun edessä joulupöydässä ottaa sen tissin esiin ja alan imettää. Voi siinä olla uskovainen pappa vähän ihmeissään sekä miehen reilu parikymppiset pikkuveljet. Mut eihän se mun vika oo jos niillä menee kinkut värää kurkkuu, luonnollistahan se on. Ja kyllähän nyt yks tissi joulupöytään kuuluu siinä missä kinkku ja rosollikin.. Eiks nii??

Alkuperäinen kirjoittaja maitokahvilla suu makiaksi:
Kyllä imetys kahvipöydässä on aivan normaalia. Itse tarjoilen kahvimaidotkin vieraille ruiskauttamalla suoraan heidän kuppiinsa.

Mä teen kans noin ja yleensä kavereiden miehet nuolaisee lopun maidon mun rinnasta pois.

Mie en käsitä tätä:o jokainen joka haluaa imettää siinä imettäköön ja kulkekoon vaik tissit paljaana mut itse en sitä tee ku itseäni vaivaa pirusti olla tuntemattomien silmien alla tissi paljaana. Ja VARSINKI miesten . En ole ikinä vieraille ja tutuille miehille tissejä näyttäny enkä näytä.

Alkuperäinen kirjoittaja maitokahvilla suu makiaksi:
Kyllä imetys kahvipöydässä on aivan normaalia. Itse tarjoilen kahvimaidotkin vieraille ruiskauttamalla suoraan heidän kuppiinsa.

Mä teen kans noin ja yleensä kavereiden miehet nuolaisee lopun maidon mun rinnasta pois.

Haluaisitko ruiskia maitosi minun suuhuni?

Kahta lasta olen imettänyt, ja kohtalaisen pitkäänkin. Silti en ees muista, missä tilanteissa oon imettänyt missäkin...sen muistan, että jossain iässä esikoinen häiriintyi seurasta niin, että oli pakko mennä toiseen huoneeseen, kuopuksen kanssa en puolestaan muistaakseni lähtenyt juuri koskaan ainakaan toiseen huoneeseen, koska vauva roikkui tississä kokoajan. Eikö ihmiset tunne ystäviään, vauvaansa ja itseään sen vertaa, että osaisi ihan luonnostaan hoitaa imetyksensä tilanteen mukaan parhaalla tavalla?

Alkuperäinen kirjoittaja jänskä juttu:
Kahta lasta olen imettänyt, ja kohtalaisen pitkäänkin. Silti en ees muista, missä tilanteissa oon imettänyt missäkin...sen muistan, että jossain iässä esikoinen häiriintyi seurasta niin, että oli pakko mennä toiseen huoneeseen, kuopuksen kanssa en puolestaan muistaakseni lähtenyt juuri koskaan ainakaan toiseen huoneeseen, koska vauva roikkui tississä kokoajan. Eikö ihmiset tunne ystäviään, vauvaansa ja itseään sen vertaa, että osaisi ihan luonnostaan hoitaa imetyksensä tilanteen mukaan parhaalla tavalla?

Naispuoliset ystävät eri asia mut miehet.. mulla on paljon miehiä kavereina mut ikinä ei ole edes käyny mielessä niiden nähden imettää..

Yhteistyössä