Alkuperäinen kirjoittaja It's just me:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja It's just me:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja It's just me:Kyllä mulla jäis sumpit juomatta ja kyläilyt kyläilemättä sekä sapuskat syömättä, jos emäntä siinä tissin samalla esiin ettis ja lapsi alkais lutkutella ja mussutella Olen sen verran herkkä noissa ruokailu tavoissa. Samoin jää myös syömättä jos joku mässyttää, tai röyhtäilee tai piereskelee pöydässä. En vain mitään sille voi ja omahan se on sit asia, että poistun pöydästä vaikka yksinäni telkkaria tuijottaan. Ja jos meillä olis kylässä, olis viimenen kerta kun kyläilee, ennen kun lapsi osaa juoda mukista, enkä myös itse menis kylään ko.henkilölle.
Eli imetys on jotenkin huono tapa vai? Vauva on huonokäytöksinen ku suvaitsee rintaa syödä...?
Ei tietenkään ole vauvan huonoa käytöstä, vaan sen äidin!
No lapsen "lutkuttamisesta" ja "mussuttamisesta" sä tuossa puhut. Vauva saa siis käydä rinnalla mutta äiti ei saa imettää?
Olisko jotenkin kohteliaampaa ja hyväksyttävämpää juottaa korviketta?
Se vauva nyt yleinsä vähän "lutkuttaa" ja "mussuttaa", mikä nyt on vauvan normaalia käytöstä ja se ei ole kivaa kuunnella kun itse esim syö. Joten se on äidin huonoa käytöstä ottaa se vauva siihen rinnalle kesken kahvittelun/ruokailun. Vauvahan on siis syytön "huonoihin käytöstapoihin". Korviketta? Jos pullosta juottaa, niin voihan sinne laittaa ihan sitä omaa maitoa. Nii ja jotenkin olen huomannut, että jotkut lapset syövät pullosta siistimmin, kun tissiä, mutta se nyt voi olla mun omia mielikuvia, silti sen pullo juottamisenkin voi vähän sivummalla tehdä.
Mene kotiis kasvamaan!!