Imetyksen lopettaminen, vauva 1,5kk, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Kuinka siis lopettaa imetys? Vauva on 1,5kk, imetys sujuu hyvin jne, mutta olen menossa leikkaukseen joten sen takia haluan lopettaa jo tässä vaiheessa. Ja ei, en kaipaa mitään saarnoja imetyksen tärkeydestä (tiedän itsekin), enkä siitä miten typerää on mennä tässä vaiheessa leikkaukseen.

ite olin sappileikkauksessa esikoisen ollessa puolivuotias. imetin vielä klo 10 ennenkuin vietiin heräämöön ja seuraavan kerran klo 17 päästyäni takaisin osastolle. sillä välillä lapsi joi vettä ja söi sosetta koska korviketta ei suostunut juomaan.

Onko vieroitukseen aikaa paljonkin? Kun ihan selalist äkkinäistä lopetusta ei suositella. Alat antamaan jonkun tissi kerran sijaan pullosta maitoa ja lisäät niitä pullokertoja, niin ei sitten lopu imetys kun seinään.

[QUOTE="vieras";26256924]ite olin sappileikkauksessa esikoisen ollessa puolivuotias. imetin vielä klo 10 ennenkuin vietiin heräämöön ja seuraavan kerran klo 17 päästyäni takaisin osastolle. sillä välillä lapsi joi vettä ja söi sosetta koska korviketta ei suostunut juomaan.[/QUOTE]

Menen rintaleikkaukseen.

[QUOTE="vieras";26256928]Onko vieroitukseen aikaa paljonkin? Kun ihan selalist äkkinäistä lopetusta ei suositella. Alat antamaan jonkun tissi kerran sijaan pullosta maitoa ja lisäät niitä pullokertoja, niin ei sitten lopu imetys kun seinään.[/QUOTE]

3kk aikaa.

Yhteistyössä