Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:aiheuttaako imetyksen lopettaminen mielialamuutoksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:aiheuttaako imetyksen lopettaminen mielialamuutoksia?
Kummalla...vitsi. Minä ainakin olin jonkun aikaa apea, ku olin aikonut imettää pitempään kuin 7kk...noh, siitä se mieli piristyi, ku loput 5 raskauskiloa tippuivat kk sisällä lmetyksen lopettamisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:aiheuttaako imetyksen lopettaminen mielialamuutoksia?
Kummalla...vitsi. Minä ainakin olin jonkun aikaa apea, ku olin aikonut imettää pitempään kuin 7kk...noh, siitä se mieli piristyi, ku loput 5 raskauskiloa tippuivat kk sisällä lmetyksen lopettamisesta.
ai jos multaki tippuis vähä kiloja. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:aiheuttaako imetyksen lopettaminen mielialamuutoksia?
ai jos multaki tippuis vähä kiloja. :xmas:
. Mulla tosiaan käynyt molempien kanssa, että hermoilin hiiteen viimeisten kilojen kanssa ja tippuivat heti, ku lopetin imetyksen...
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:miten olette lopettanu, kerrasta poikki vai pikku hiljaa? Olen miettiny että lopettaisi niin jos yötki paranis.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:No totta tosiaan aiheuttaa. Ja viiskymmentä muuta ihmeellistä oiretta. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:No totta tosiaan aiheuttaa. Ja viiskymmentä muuta ihmeellistä oiretta. |O
no en tie mut mun olo on ollut apea, vatta sekasin, tai sellanen äklö olo koko ajan, levoton, äreä.. ym. vauva on nyt 9kk ja viikon on ollu ilman.