Imetyksen lopetus, mitä käy tisseille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmmm"

Vieras
Ihan täysin pinnallisesti olen miettinyt imetyksen lopettamisen ajankohtaa. Eli miten mun tissit mahtaa reagoida? Vauva on vuoden ikäinen ja joka tapauksessa parin kuukauden sisään olen ajatellut lopettaa imetyksen. Osittaisella olen töissä eli pikkuinen pärjää jo nokkamukin turvin isin hoteissa päivät. Mutta mutta, häät olisi kuukauden päästä. Rinnat oli d-kuppia ennen raskautta, nykyisellään ehkä hitusen entistä isommat mutta myös lutterommat (en tiiä mitkä douple-douple deet olivat isoimmillaan eli nahka venyi joo). Lähteekö loputkin täytteet jos imetyksen lopetan?Jos nyt mahdollisimman hehkeää rintamusta tuonne suurelle päivälle toivoisi niin olisikohan parempi lopettaa imetys nyt vai vasta häiden jälkeen?

Vastaus kysymykseen miten rinnoille käy. Huonosti. Mun vaimot tisukat oli jo ennen maata kohti mutta lapsen jälkeen vielä pahemmat. Ei se hänestä huonoa vaimoa tee mutta minun onneksi ja omakseen myös on käymässä huhtikuusa tallinnassa hakemassa vähän täytettä :)

Vastaus kysymykseen miten rinnoille käy. Huonosti. Mun vaimot tisukat oli jo ennen maata kohti mutta lapsen jälkeen vielä pahemmat. Ei se hänestä huonoa vaimoa tee mutta minun onneksi ja omakseen myös on käymässä huhtikuusa tallinnassa hakemassa vähän täytettä :)

Tsot tsot! Sateenvarjo auki! Kohta tulee tiukkaa tekstiä vastineeksi, kun tuollaista kirjoittelet! :D

No jos haluat mahdollisimman paljon täytettä, niin lopeta imetys vasta häiden jälkeen. Mulla kasvoi raskaus- ja imetysaikana koosta c kokoon dd ja imetyksen loputtua pieneni kokoon d. Täytteet siis häviää. Toisaalta rintaliivien ostaminen oli huomattavasti helpompaa kuin ennen raskautta. Mulla oli todella raskaat rinnat ja liivien löytäminen hankalaa. Nuo pienet ja pehmetä sai paljon helpommin aseteltua kauniisti liiveihin kuin liiveihin ja ilman liivejäkin näyttivät terhakammilta kun eivät painaneet enää niin paljoa :)

Mulla jäi ensin sellaset tosi söpöt nahkapussukat, mutta noin kahden kuukauden päästä lopetuksesta rupesivat taas "täyttymään" ja muutama kuukausi imetyksestä olivatkin jo yhtä ihanat kuin ennen imetystäkin.
Tai ehkä vähän paremmat. :D

Mut joo, kyllä ne kai yleensä juuri imetyksen jälkeen hetkellisesti lurtsahtaa.

Mulla on aina ollu pienet tissit, eikä imetykset tehneet näille mitään. Menin B-kupista C-kuppiin ja takas B:hen kaks kertaa ja siinä se. Eli oisko hlökohtaisesta tuurista kiinni?

[QUOTE="Jenis";28051393]Mulla on aina ollu pienet tissit, eikä imetykset tehneet näille mitään. Menin B-kupista C-kuppiin ja takas B:hen kaks kertaa ja siinä se. Eli oisko hlökohtaisesta tuurista kiinni?[/QUOTE]

OT: Mikset sä ihan suoraan laita nikiksi "PENIS" kun se kuitenkin ihan aina tulee tosta mieleen?

Mulla jäi ensin sellaset tosi söpöt nahkapussukat, mutta noin kahden kuukauden päästä lopetuksesta rupesivat taas "täyttymään" ja muutama kuukausi imetyksestä olivatkin jo yhtä ihanat kuin ennen imetystäkin.
Tai ehkä vähän paremmat. :D

Mut joo, kyllä ne kai yleensä juuri imetyksen jälkeen hetkellisesti lurtsahtaa.

Ai hetkellisesti? Mulla on aivan pilalla ja luulen että lopullisesti. Mutta eikös suomessa ole kehitetty uus juttu, omaa rasvaa imetään toisaalta ja laitetaan täytteeks?! Toivoa siis on sellaisillekkin jotka ei silikoneja uskalla laittaa

Ennen raskautta mulla oli koko 75 C, imetyksen aikana sitten joku 75E ja imetyksen loputtua 75D. Ei roiku ollenkaan, eli mulle ei ainkaan jääny roikkuvat nahkapussit :) Ja siis rinnat on nyt isommat kuin ennen raskautta.

Mutta sun tilanteessa lopettaisin imetyksen vasta häiden jälkeen (tai jos haluat oikeen jättitissit hääpäivänä ole hääpäivä imettämättä/pumppaamatta :D )

[QUOTE="vieras";28051413]Ai hetkellisesti? Mulla on aivan pilalla ja luulen että lopullisesti. Mutta eikös suomessa ole kehitetty uus juttu, omaa rasvaa imetään toisaalta ja laitetaan täytteeks?! Toivoa siis on sellaisillekkin jotka ei silikoneja uskalla laittaa[/QUOTE]

Jos olisi riskitön, kivuton, ilmainen jne. niin tollaseen voisin jopa suostua. :D

[QUOTE="Jenis";28051491]Oikeestiko? Mä aattelin että se ois hirmu nokkela yhistelmä mun oikeasta nimestä ja Janis Joplinin etunimestä... hyi ku teillä on likainen mielikuvitus :-O[/QUOTE]

:laugh: Toooodella likainen kun Jenis on yhtä kuin penis!

Ps. sitä penistä pitää pestä niin se ei ole likainen. :D