V
Vauvan ja taaperon äiti
Vieras
Asia alkaa hiljalleen olla ajankohtainen, joten kysellään nyt neuvoja. Haluan imettää vielä ehkä nelisen kuukautta, mutta en tähtää taaperoimetykseen. Vauva on nyt reilu 10 kk. Maitoa menee edelleen paljon päivässä, eikä lapsi tunnu haluavan vähentää. Yöllä en enää imetä, vaan maitoa saa noin aamukuudelta, noin kahdeksalta, lounaalla, välipalalla, päivällisellä, ennen iltapalaa ja iltapalan jälkeen ennen nukkumaanmenoa. Mistä lähden pudottamaan pois?
Esikoinen kieltäytyi itse rinnasta kymmenkuisena, ja oli sitä ennen tasaisesti itse lopettanut imetyskertoja. Haluaisin nytkin lopetella imetyksen pehmeästi, pikkuhiljaa.
Toivoisin neuvoja nimenomaan imetyskertojen vähentämiseen, en kyselyjä, miksi en imettäisi vielä jatkossakin.
Esikoinen kieltäytyi itse rinnasta kymmenkuisena, ja oli sitä ennen tasaisesti itse lopettanut imetyskertoja. Haluaisin nytkin lopetella imetyksen pehmeästi, pikkuhiljaa.
Toivoisin neuvoja nimenomaan imetyskertojen vähentämiseen, en kyselyjä, miksi en imettäisi vielä jatkossakin.