M
matami
Vieras
miksi naisilla on ennen pitänyt olla mukanaan esiliina jos ovat olleet tekemisissä miesten kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:ettei tapahdu siveettömyyksiä
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:On ajateltu että naisen tulee aina olla jonkin miespuolisen henkilön holhouksen alaisena. Turvana, vartijana, missä roolissa milloinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ettei hässitä lähimmässä heinäladossa:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja matami:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ettei hässitä lähimmässä heinäladossa:saint:
no ei kai nyt kukaan sillä lailla tee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja matami:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ettei hässitä lähimmässä heinäladossa:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:On ajateltu että naisen tulee aina olla jonkin miespuolisen henkilön holhouksen alaisena. Turvana, vartijana, missä roolissa milloinkin.
esiliinahan oli nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:On ajateltu että naisen tulee aina olla jonkin miespuolisen henkilön holhouksen alaisena. Turvana, vartijana, missä roolissa milloinkin.
esiliinahan oli nainen
Tarkoittaako esiliina aina naista? :| Mä olen kirjallisuudessa törmännyt tuon termiin myös miehestä puhuttaessa...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:On ajateltu että naisen tulee aina olla jonkin miespuolisen henkilön holhouksen alaisena. Turvana, vartijana, missä roolissa milloinkin.
esiliinahan oli nainen
Tarkoittaako esiliina aina naista? :| Mä olen kirjallisuudessa törmännyt tuon termiin myös miehestä puhuttaessa...
mä taas naisiin enemmän,, mut varmaan molempia sukupuolia käytettiin tässä hommassa![]()