Imetyksestä tässä ihmettelen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Meillähän on nuo pojat olleet korvikevauvoja, kun imetykset eivät koskaan ole oikein kunnolla lähteneet käyntiin. Tänään oli neidin neuvola ja kylläpä se täti onkin ihana! :D Missään koskaan en ole niin myönteistä ja kannustavaa tukea saanut tälle viimeiselle imetysyritykselleni, kuin tuolla. Nyt taisi todellakin mennä jopa minun kaaliini se tosiasia, että minullahan riittää maitoa vauvalle. Ei neidille tarvitse tyrkyttää pulloa heti suuhun, kun inahtaa, vatsanhan pitää saada välillä myös levähtääkin.
Neidillä on ollut muutamana päivänä vähän oksentelua, siis ihan kunnon oksentelua ei pelkkää pulauttelua. Vatsakin on ollut ripulilla. Me pöntöt ollaan syötetty raukkaa liikaa sillä lisämaidolla. :ashamed:

Tänään en olekaan aamun jälkeen Tuttelia antanut, neiti on kyllä syönyt rinnalla aika tiheästi, mutta eipä ole oksennellut ollenkaan. :heart: Nyt tässä vähän jännitän herääkö ihan kohta vai jaksaako nukkua rintamaidolla tuonne keskiyöhön asti, niinkuin aikaisemmin. =)

Tää on kivaa, jos vaan onnistuu. :D

=)

itse en onnistunut imetyksessä kun lapsi joutui osastolle ja mulla oli perä niin stanan kipee, et matka lapsen luo ei käyny käden käänteessä, joten olivat antaneet sille tuttipullosta ja sit se ei enää tottunut rintaan.. aikani puljasin rintakumien kanssa ja eräänä yönä päätin et kai se kasvaa korvikkeellakin kun imetys oli yhtä itkua, siis minä itkin.. ja hyvin on kasvanut =)

nyt ystäväni sai vauvan ja hänellä on esikoisestaan sama imetyskokemus kun mulla ja sanoi et on ihan järkyttynyt miten helppoa imettäminen voi olla :D
esikoisen kaa oli yhtä tuskaa ja tappelua ja tää kuopus inahtaa, isket sille tissin suuhun, kuuluu SSLLUURRPPPSSS ja RRÖÖYHHH ja se on siinä, meni 10minuuttia :D

Yhteistyössä