Imetys + laihdutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin vain

Vieras
Mites se nyt on kun toitotetaan ettei sais laihduttaa imetyksen aikana ja teen näin; lapsi puolivuotias ja lähes alusta asti olen työnnellyt vaunuja rivakasti päivittäin tunnin ajan ja nyttemmin kunnon kohotessa olen alkanut myös juoksemaan pari kertaa viikossa. Koko ajan täysimettänyt ja myös kiinteitä maistellaan. Missä menee se raja mikä on liiallista liikuntaa jotta äidinmaitoon erittyy ympäristömyrkkyjä? Normaalista syön ja juon, en ole millään dieetillä, mutta kunnostani huolta pidän ja tulostakin olen saanut jo
- 15 kg.

Kuulostaapas kivalta että noin normaalilla liikunnalla ja imetyksellä saa painon putoamaan. Itsellä laskettu aika reilun kolmen viikon päästä ja kiloja tullut 15. Kärryttely suunnitelmissa syksyllä ja imettää tahtoisin pitkään jos vaan onnistuu. Luulis että normaali syöminen riittää.. jos paino putoaa niin kiva niin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 15:38 Mietin vain kirjoitti:
Mites se nyt on kun toitotetaan ettei sais laihduttaa imetyksen aikana ja teen näin; lapsi puolivuotias ja lähes alusta asti olen työnnellyt vaunuja rivakasti päivittäin tunnin ajan ja nyttemmin kunnon kohotessa olen alkanut myös juoksemaan pari kertaa viikossa. Koko ajan täysimettänyt ja myös kiinteitä maistellaan. Missä menee se raja mikä on liiallista liikuntaa jotta äidinmaitoon erittyy ympäristömyrkkyjä? Normaalista syön ja juon, en ole millään dieetillä, mutta kunnostani huolta pidän ja tulostakin olen saanut jo
- 15 kg.

Meijän nuorimmainen on kohta 2kk. Heti synnytyksen jälkeen, kotiin päästyämme, aloin käydä vaunulenkeillä. Pikkuhiljaa tahtia ja matkaa pidentäen. Mullakin on nyt tuo sama tahti; työntelen vaunuja päivittäin tunnin ajan hiki tippuen. Ja äkkiä tuo kunto näkyy kohoavan säännöllisellä liikunnalla. Minäkin syön ja juon normaalisti, turhat napostelut ja herkut oon kyllä pyrkiny jättämään pois. Tarkotus on kuntoa ja terveellistä ruokavaliota ylläpitämällä saada raskausaikana kerättyjä kiloja tippumaan ja maitoa riittämään. Täysimetän ja ainakin toistaiseksi maitoa heruu yltäkyllin. Mitä tuo ympäristömyrkkyjen erittyminen äidinmaitoon tarkoittaa? Onnea pudotettujen kilojen kunniaksi! Mulla ei ole kotona kunnon vaakaa, mutta puntarina on entiset farkut, kun ne on sopivat sitten olen tyytyväinen :) Pitäs kyllä ehken hommata digivaaka. Hommasin muuten jumppapallon, hyvä keksintö!
Ei muuta kun viihtyisiä vaunulenkkejä! =)

Yhteistyössä