O
"odottava"
Vieras
Mä oon kuullu paljon suosituksia ja tapoja imettää. Mulla on ollut pienestä pitäen sellanen luulo, että vauvaa imetetään niin, että se on makuuasennossa sylissä. Oon nyt kuitenkin kuullut sellaista juttua, että vauvaa olisi hyvä imettää, että hän on vähän pystyasennossa. Onko tähän erilaisia tapoja vai miten? Kuulin jotain, että vauva kuulemma nukahtaa helpommin, jos on vaaka-asennossa ja se olisi paha juttu. Mutta toisaalta jos nukahtaa vaaka-asennossa, niin eikö se ole sitten helpompi kantaa pinnasänkyyn?
Entä sitten äidin asento? Mä oon aatellu, että imettäisin istuviltaan, mutta siihen voi kuulemma helposti nukahtaa. Ja mähän myös nukahdan, jos olen tosi väsyksissä. Kaipa toi sitten onnistuisi joskus päiväaikaan, kun ollaan oikeasti hereillä.
Olenkin nyt miettinyt tätä makuullaan imettämistä, että miten se oikein onnistuu? Onko äiti selällään vai kylkiasennossa? Miten vauva asetellaan, jos äiti on selällään?
Entä sitten äidin asento? Mä oon aatellu, että imettäisin istuviltaan, mutta siihen voi kuulemma helposti nukahtaa. Ja mähän myös nukahdan, jos olen tosi väsyksissä. Kaipa toi sitten onnistuisi joskus päiväaikaan, kun ollaan oikeasti hereillä.
Olenkin nyt miettinyt tätä makuullaan imettämistä, että miten se oikein onnistuu? Onko äiti selällään vai kylkiasennossa? Miten vauva asetellaan, jos äiti on selällään?