Imetysliivejä halvalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liivien metsästäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liivien metsästäjä

Vieras
Onkohan olemassa mitään nettikauppaa tai kauppaa josta sais imetysliivejä halvalla?

esim.jotain säästöpakkauksia 3kpl =)

Jos joku tietää viitsitkö laittaa linkkiä tai kauppaa.

No tää nyt ei varsinaisesti vastaa kysymykseen, mutta imetysliivejähän on tosi helppo tehdä itsekin tavallisista liiveistä. Pitää vaan irrottaa se olkain ja laittaa joku kiinnitysjuttu siihen, ja sitten pitää muistaa yhdistää se olkain jotenkin sinne kupin alaosaan tms. jotta se ei lähde irrotettaessa omille teilleen. Kaupan imetysliiveistä voi käydä katsomassa mallia.

mulla ois yhet myytävänä. :D pari kertaa käytetty, mutta ne jäi pian liian isoiksi. :D

Lindexillä on halpoja ja hyviä. Jotai 12 ekee maksaa ja vähä päälle muistaakseni. Ja aivan ku normit t-paita liivit.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
mulla ois yhet myytävänä. :D pari kertaa käytetty, mutta ne jäi pian liian isoiksi. :D

Lindexillä on halpoja ja hyviä. Jotai 12 ekee maksaa ja vähä päälle muistaakseni. Ja aivan ku normit t-paita liivit.

Koko hinta postikuluineen? Onko sulla nimimerkkiä tänne... itse en jaksanut kirjautua...?

Mä kanssa katoin just OzBabyssa et siellä ois ollu Anitan imetysliivejä n.50euroon, joo onhan ne varmasti tosi hyviä, MUTTA HUH HUH...ei oo ainakaan mulla varaa sellassiin...en tiedä saako edes halvalla hyviä liivejä :( Mulla esikoisen sytymän jälkeen ostetut Triumphit (vai mitkä) maksoivat nekin 27e prismassa tms. mutta ovat olleet aivan mahtavat...jotenkin liian kalliit nekin... :(

Eli siis hyviä ja halpoja liivivinkkejä otetan myös vastaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Koko hinta postikuluineen? Onko sulla nimimerkkiä tänne... itse en jaksanut kirjautua...?

ei oo nimimerkkiä... Mut paljo oisit valmis maksaa? postarit ois uskoakseni jotai 1,5 e, mut riippuuhan se siitäki, mahtuuko ne edes sulle! :D eli ne on kooltaan C80..

Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
netanttilassa on 11,90 kpl, mutta halvan hinnan huomaa kyllä laadusta.

NO EI TODELLA!!! Ostin 40e imetysliivit, meni heti paskaksi ja lörpsähti jne... Ostin 12e imetysliivit ja edelleen hyvät!

Ostin 40e Triumphin normiliivit ja heti meni pilalle! Muhkuroille ja muotoutu oudoksi.
Ostin n. 12e normiliivit, edelleen aivan mahtavat!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei oo nimimerkkiä... Mut paljo oisit valmis maksaa? postarit ois uskoakseni jotai 1,5 e, mut riippuuhan se siitäki, mahtuuko ne edes sulle! :D eli ne on kooltaan C80..

Heh... mahtuisi tosiaan... maikka kumpikin tissi samaan =) eli liian isot.

ostin kahdet tarjoustalosta toiset maksoi 6,5e ja toiset 12e..... Ovat kyl ihan hirveit molemmat.... Ajattelin yökäytössä vetää.... Sit mulla triumph myös, aivan ihanat ja tukevat... Toiset sellaiset hankin vielä, kun saapi vaavin maailmaan... Tuo koko kun varmaan muuttuu...

Halvalla ei oikein hyvää saa... Oon huomannut mones.

Minä pari vuotta sitten ostin kasan liivejä Vapaa Valinnasta (tokmanni ym.) Ja vallan hyvin toimivat. Ihanan pehmetä ja toimisivat juuri niin kuin pitää. Hintaa en muista tarkkaa, mutta oisko ollu 10-15?.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Halvalla ei saa hyvää, mutta täällä on sopuhintaisia ja HUIPPUJA!!!

http://www.pientenparhaaksi.fi/product_catalog.php?c=36

Mä olen tuolta tilannut jo kolmet! Nopea toimitus ja hyviä liivejä! Yhdet ei olleet mun makuun, ne pehmoimetysliivit vai mitkä lie, mutta tänään tuli Carriwelit ja tuntuu parhaimmalta tähän mennessä!

Yhteistyössä