imetysliivi ongelma!!kaikki liian suuria!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli

Vieras
ensimmäistä odottaessa rintani kasvoivat runsaasti,lähtö koko oli a!nyt lähtö koko sama ja laskettu aika ois koht käsillä ja kaikki b kupin liivit tuntuvat liian isoilta..ei huomattavasti mutta inhottavasti!kyse imetysliiveistä!mistä siis löytää sopivat??haluisin kuitenkin normaali rintsikoilta näyttävät joissa ne "luukut"!!tuntuu ettei kellää tutulla o moista ongelmaa ollu!

Oletko katsonut liiviliikkeestä? itselläni kyllä päinvastainen ongelma mut löysin liivit joita ei normiliikkeessä ollu. Itelläni siis imetysliivit kokoa 70F ja löysin liivit changesta.

Lapsi ei ole vielä syntynyt?
Kunhan lapsi syntyy, ja maito nousee kunnolla, niin sit ne B-kupilliset savat hyvinkin olla oikean kokoisia.
Eli jos ulla kärsivällisyys riittää, niin mie odottelisin vielä... ja katsoisin, mikä koko ois oikea sit, kun se vva on syntynyt ja maito on todella noussut.

Mulla on a-kupin rinnat ja ostin ennen synnytystä c-kupin imetysliivit. En uskonut myyjää, että ne ovat sopivat, mutta niin vaan oli, että kun maito nousi kunnolla, niin nuo imetysliivit olivat ihan sopivat.
Itse ostin yhdet mukamas laadukkaat (kalliit) imetysliivit. Jälkikäteen kun ajattelee, niin parempi olis ollut useammat (halvat) imetysliivit. Minulla ainakin maitoa tulvi niin, että liivit oli (suojista huolimatta) aina koppurat maidosta ja haisivat pahalle. Käytin niitä yötä päivää, joten niitten peseminenkin oli hankalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on a-kupin rinnat ja ostin ennen synnytystä c-kupin imetysliivit. En uskonut myyjää, että ne ovat sopivat, mutta niin vaan oli, että kun maito nousi kunnolla, niin nuo imetysliivit olivat ihan sopivat.
Itse ostin yhdet mukamas laadukkaat (kalliit) imetysliivit. Jälkikäteen kun ajattelee, niin parempi olis ollut useammat (halvat) imetysliivit. Minulla ainakin maitoa tulvi niin, että liivit oli (suojista huolimatta) aina koppurat maidosta ja haisivat pahalle. Käytin niitä yötä päivää, joten niitten peseminenkin oli hankalaa.

Kyllähän liivejä tarvitsee olla useammat, jos niitä käytetään päivin ja öin. Niitähän pitää pestäkin usein. Mitä isommat rinnat ovat, sitä tärkeämpää on olla hyvät ja tukevat liivi. Sellaisia ei yleensä kovin halvalla saa.

mä maksoin liiviliikkeessä vaan muutaman euron enemmän liiveistä kun mitä oisin maksanu Lindexillä eli ei ollut edes paljon kalliimmat. Vinkkinä et Changesta saa 25prosentin alennuksen liittyessä kun saa alekupongin viidelle kuukaudelle ja joka kupongilla -25%

Yhteistyössä