Imuri Dyson? Onko hyvä ja ostamisen arvoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ÄLÄ OSTA SITÄ !!!!!! Hirveän äänekäs ja suulakeosat on ihan järkkyjä. En tiedä kuka senkin suunnitteli. Ihan jees tietty että on tehokas mutta kai sitä pitäis olla hyvä myös käyttää.

on kyllä vaikeaa nyt miettiä. Liikkeessä kehuttiin kovasti, mutta tietysti ne kehuu. Mietin vaan tuota äänekkyyttä. Onko siis ihan KAMALA melu? Tehokas kuulemma on ja tehokkaan todellakin haluan.

Suosittelen ehdottomasti.

Tehokas, hyvä ja helppo käyttää. Äänekäs tosin on, mutta eikös kaikista imureista lähde ääntä..? Meillä entinen imuri oli aivan yhtä äänekäs, eli sen äänenvoimakkuuden vuoksi ei kannata jättää ostamatta. Kuulosuojaimia ei joudu imuroidessa käyttämään.. ;)

Mä kyllä suosittelen lämmöllä. Ollaan oltu äärimmäisen tyytyväisiä. Ja koira löytyy meiltä kolomen kakrun lisäks.

Onhan se joo äänekäs, mutta emmää imuroinnin aikana muutenkaan kovin tykkää esim. keskustella tai laulaa :xmas:

Laitapa ap hakuun "dyson"...Saat paljon jo tehtyjä avauksia =).

Meillä on Dyson. Se tehokkain ja sitä kautta kallein versio...TODELLA hintansa väärti. Äänekäs toki, mutta siihen tottuu ja se on kuitenkin pientä, kun äänekkyys on ainoa huono puoli tuossa imurissa.

Plussaa on ettei tarvitse enää vaihdella pölypusseja. Muovikotelo vaan käteen ja kävelen ovesta ulos roskalaatikon viereen, kansi auki ja tyhjennys sinne. Ei tarvitse sisällä tomuuttaa pölypussien kanssa :).

"Tamppariosa" on ehdoton karvalankamatoille. Meillä on 2 koiraa ja pitkähiuksisia perheenjäseniä. Imee tehokkaasti karvat matoista.

Tuntuu, että imuroidakin pitää harvemmin kuin ennen.

Suosittelen ehdottomasti!!:)

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Gino:
Riippuu paljon oot valmis maksamaan ja haluatko puhdasta.. Meillä Kirby.

ei vittu joku tosiaankin ostanut monen tonnin imurin hahahahah. no on siinä ajo valo hahhaahha

Kyllä, olen ostanut ja tiedän monta muutakin jotka ovat ostaneet. Ja tyytyväisiä kaikki. Meillä erityisesti astmaoireisiin auttanut.

ei vittu joku tosiaankin ostanut monen tonnin imurin hahahahah. no on siinä ajo valo hahhaahha

Kyllä, olen ostanut ja tiedän monta muutakin jotka ovat ostaneet. Ja tyytyväisiä kaikki. Meillä erityisesti astmaoireisiin auttanut.

Kyllä varmaan auttaa joo. Itse kyllä saan hengenahdistusta pelkästä ajatuksesta, että tunkisin 3000e imuriin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä varmaan auttaa joo. Itse kyllä saan hengenahdistusta pelkästä ajatuksesta, että tunkisin 3000e imuriin...

No tukehdu siihen sitten. Minä ainakin olen tyytyväinen ja se on pääasia.

Meiltä löytyy myös, enkä voi kuin hyvää imurista sanoa. Pitää todellakin paikkansa, ettei imuteho vähene vaikka olisi säiliö kuinka täynnä. Meillä on kani, joka levittelee jaloissaan puruja ja heiniä pitkin taloa ja papanoitakin tekee ihan kiitettävästi. :D Imuri on todella kovassa käytössä ja voi sitä imuripussien määrää mitä meillä menisi, jos olisi pussillinen imuri! Joskus imuri on ihan ääriään myöten täynnä yhdellä siivouksella, vaikka säiliö on tilava! Mä nimittäin niin surutta imuroin niitä puruja kanin häkistäkin, ettei mitään väliä... ;) Äänekäs imuri on - kai - mutta mun mielestä kaikki imurit on äänekkäitä. Ei todellakaan mitään kuulosuojaimia tartte, samanlainen mökä niissä kaikissa on. Mulle ainakin on ehdottomasti tärkeämpää imuteho kuin ääni... Suulakkeet on mun mielestä ihan perustasoa. Ehkä siihen lattiasuulakkeeseen kaipaisin "karvoja", kun oon tottunut muissa imureissa, että lattialle ja matolle on eri "asetus". Mutta meillä on laminaatti, joten ei se kyllä mitään oo naarmuttanut vaikkei niitä "karvoja" ookaan.

Haha siitä Kirbyä hankkimaan. Kerrostalosta kyllä saa varmaan nopeasti häädön kun tuollaista tuomiopäivän vehjettä huudattaa?

http://www.youtube.com/watch?v=tuzrchcmALo&feature=related

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haha siitä Kirbyä hankkimaan. Kerrostalosta kyllä saa varmaan nopeasti häädön kun tuollaista tuomiopäivän vehjettä huudattaa?

http://www.youtube.com/watch?v=tuzrchcmALo&feature=related

Tuo onkin se tehosuulake. Eipä tarvi mattoja tampata kun tolla vetää. Ei tuota viikkosiivouksessa tarvi käyttää.

Yhteistyössä