G
Gluteus maximus
Vieras
Uusi imuri hankinnassa ja nyt mietitään vaihtoehtoja. Tuo Dyson on harkinnassa. Kertokaa kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gino:Riippuu paljon oot valmis maksamaan ja haluatko puhdasta.. Meillä Kirby.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gino:Riippuu paljon oot valmis maksamaan ja haluatko puhdasta.. Meillä Kirby.
Haha ei helvetti, joku siis myöntää ostaneensa tuollaisen romun?
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:On äänekäs. Kaikkeen juu tottuu mutta miksi ostaa tuo kun muitakin hyviä on saatavilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Gino:Riippuu paljon oot valmis maksamaan ja haluatko puhdasta.. Meillä Kirby.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Gino:Riippuu paljon oot valmis maksamaan ja haluatko puhdasta.. Meillä Kirby.
ei vittu joku tosiaankin ostanut monen tonnin imurin hahahahah. no on siinä ajo valo hahhaahha
Alkuperäinen kirjoittaja Gino:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Gino:Riippuu paljon oot valmis maksamaan ja haluatko puhdasta.. Meillä Kirby.
ei vittu joku tosiaankin ostanut monen tonnin imurin hahahahah. no on siinä ajo valo hahhaahha
Kyllä, olen ostanut ja tiedän monta muutakin jotka ovat ostaneet. Ja tyytyväisiä kaikki. Meillä erityisesti astmaoireisiin auttanut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gino:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Gino:Riippuu paljon oot valmis maksamaan ja haluatko puhdasta.. Meillä Kirby.
Kyllä, olen ostanut ja tiedän monta muutakin jotka ovat ostaneet. Ja tyytyväisiä kaikki. Meillä erityisesti astmaoireisiin auttanut.
Kyllä varmaan auttaa joo. Itse kyllä saan hengenahdistusta pelkästä ajatuksesta, että tunkisin 3000e imuriin...
Alkuperäinen kirjoittaja Gino:No tukehdu siihen sitten. Minä ainakin olen tyytyväinen ja se on pääasia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haha siitä Kirbyä hankkimaan. Kerrostalosta kyllä saa varmaan nopeasti häädön kun tuollaista tuomiopäivän vehjettä huudattaa?
http://www.youtube.com/watch?v=tuzrchcmALo&feature=related