hyvät ja huonot puolet pinoon!
harkitsen rokotusta alle 2v. pojalle.
ite oon tosi epäilevällä kannalla, mutta..
harkitsen rokotusta alle 2v. pojalle.
ite oon tosi epäilevällä kannalla, mutta..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:1v:lle annettiin ja mitään oireita tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:1v:lle annettiin ja mitään oireita tullut.
onkos ollut sairasteluita? sehän vain kuulemma tehoaa siihen ( mikähitto lie) influenssaan..
Alkuperäinen kirjoittaja no:Siis ens syksynäkö otat? Nythän siitä ei enää ole hyötyä...
Meillä 6 vuotiaalle otettiin eka kerran, kaks pistosta kuukauden välein, ei oireita.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja no:Siis ens syksynäkö otat? Nythän siitä ei enää ole hyötyä...
Meillä 6 vuotiaalle otettiin eka kerran, kaks pistosta kuukauden välein, ei oireita.
eikun nyt, exä alkoi puhumaan siitä että olisi hyvä pojille ottaa se.
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:Mä en ottanut meidän kuopukselle koska mun mielestä pitää saada luonnollinen vastustuskyky näitä normi tauteja vastaan. Mä ottaisin vaan jos lapsella olisi joku perussairaus joka jo heikentää terveyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei sitä enää anneta:kun aika meni jo ja influenssakausi on päällä.