INFOA Elloksen nettisivuista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
no niin, nyt se selvis miksen mä pääse sen elloksen nettikauppauudistuksen jälkeen enää tilaileen. kun ovat tehneet päätöksen että elloksen nettikauppa tulee toimimaan VAIN JA AINOASTAAN IE:llä!!!

joo, kusipäistä touhua ja taidan laittaa sinne ruotsiin kans vittuiluviestin että sitten kun keksivät että miten tähän mäkkiin asennetaan IE niin otan neuvoja erittäin mielelläni vastaan.

Eli firefoxilla, Operalla, Safarilla tai muullakaan selaimella se ei tule kunnolla toimimaan. Ainoastaan IE:llä se toimii.

Uskomattoman lyhytnäköistä toimintaa Ellokselta, onhan Mozilla Firefox sentään aikas perkuleen laajalti käytetty selain! :headwall: :headwall: :headwall:

sanoinki että menetitte tässä justiin asiakkaan koska mä en siirry IE:hen vaan sen takia että joku elloksen nettikauppa sitä vaatii. ja sanoin vielä senkin että kerron muuten sitte kaikille joille ehdin. :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyl mulla vaan mozillalla toimii, just tilasinkin :o

ei mulla vaan toimi. ei oo toiminu pariin kuukauteen

:headwall: :headwall: :headwall:
varmaan syynä se ku mulla on mäkki niin ne yrittää savustaa kaikki muut kun pc/windows/IE-yhdistelmät jonnekki jorpakkoon.... :kieh:

mulla tulee vaan oheinen viesti kun yritän kirjautua sisään:

Päivitämme Ellos Online -tavarataloa!

Päivitämme Ellos Online -tavarataloa, tai sivustollamme on tekninen häiriö. Päivitys/häiriön korjaaminen valmistunee pian, joten ole hyvä ja yritä myöhemmin uudestaan.Klikkaa tästä kun haluat ottaa yhteyttä internettukeen kiireellisissä asioissa!

Mä olen aina tilannut Ellokselta Firefoxilla, ja aina se on toiminut. Ei koskaan minkäänlaista ongelmaa... eli mikähän ongelma sulla nyt sitten oikein on? :o Ehkä se johtuu siitä Macista sitten :/

Alkuperäinen kirjoittaja pitäis toimia:
ie saa varmastikkin asennettua maciin kun asentelet windows emulaattorin. Ei ole iso homma

Luuletko että joku haluaa niin paljon sitä IE:a koneelle? Itse ainakin mieluummin poistaisin sen.

Boikotoin Ellosta juuri tuosta syystä. Lyhytnäköistä toimintaa.

Yhteistyössä