Inhoan olla raskaana vaikka se on luxusta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Kun mies joka raskaus palvelee mua niin kuin haluan, eilenkin vei mut lemppari kauppaan lv:een ja ravintolaan, tänään mun lemppiaamiainen toi, vaikka se näyttää köyhältä, mutta kun mä en voi elää ilman Macaroneja ja rakastan ne isot, paras maku, mies muista kaikki vain kun olen raskaana :LOL:. Muuten kaikki on haettava itse tai muistuttamalla.
http://aijaa.com/QaI4FD

Muista syödä monipuolisesti.

Kun mies joka raskaus palvelee mua niin kuin haluan, eilenkin vei mut lemppari kauppaan lv:een ja ravintolaan, tänään mun lemppiaamiainen toi, vaikka se näyttää köyhältä, mutta kun mä en voi elää ilman Macaroneja ja rakastan ne isot, paras maku, mies muista kaikki vain kun olen raskaana :LOL:. Muuten kaikki on haettava itse tai muistuttamalla.

• Tykkää
Reactions: feger ja Elena777
Siis syöt sä noi kaikki...yksin...?? Apuva mikä kaloripommi, mulla lentäis laatta jo puolessvälissä tuota annosta.
Muista säkin huomioida miestä sitten, ei kuulosta reilulta jos hän vaan ''palvoo'' sua koko ajan...hakee vielä omat palvonnat naapurin rouvalta jos ei kotona huomiota saa :censored:

Hyi yök, ällöttää ajatuskin joutua syömään tuon kuvan kaltainen sokeripommi heti aamusta tyhjään vatsaan...

YÖK! syömättä jäisi ja roskiin menisi.

Mietin vaan kun toissapäivänä olit hiilen tarpeessa, eilen ravintolassa ja tänään muuta roskaa, niin miksi sinä menit tartuttamaan muut ihmiset sinne ravintolaan??
Minusta mautonta ja ajattelematonta!

YÖK! syömättä jäisi ja roskiin menisi.

Mietin vaan kun toissapäivänä olit hiilen tarpeessa, eilen ravintolassa ja tänään muuta roskaa, niin miksi sinä menit tartuttamaan muut ihmiset sinne ravintolaan??
Minusta mautonta ja ajattelematonta!
En ollut ketään tartuttamassa kun ei ollutkaan vatsatauti ;).
Eikö jokainen tykkää mistä halua, mä rakastan ne, so?

Siis syöt sä noi kaikki...yksin...?? Apuva mikä kaloripommi, mulla lentäis laatta jo puolessvälissä tuota annosta.
Muista säkin huomioida miestä sitten, ei kuulosta reilulta jos hän vaan ''palvoo'' sua koko ajan...hakee vielä omat palvonnat naapurin rouvalta jos ei kotona huomiota saa :censored:
No miksi ei ole reilua? Yleensä olen tottunut että miehille sen kuuluu tehdä ja mieskin tietoinen, vielä kun raskaana vaimo on. :sick:

No miksi ei ole reilua? Yleensä olen tottunut että miehille sen kuuluu tehdä ja mieskin tietoinen, vielä kun raskaana vaimo on. :sick:
No kuuluuhan naisenkin lelliä ja helliä miestään, eihän tuo ole reilua. Ei miehet mitään koneita ja tunteettomia suvunjatkajia pelkästään ole!:eek:

Siis kuuluuko noi macaronsit sun ruokavalioon myös dieetillä vai ei? Aiemmin sanoit syöväsi niitä joka päivä. Todella vähän syöminen ei ole yhtään järkevää. Tekee hallaa aineenvaihdunnalle ja lihaksistolle.
Ei kuuluu mun dieettiin kun en ole aina dieetillä.
Kyllä vähän syöminen silloin tällöin tekee hyvää, paastot kans, mitä tykkään pitää.

Ei kuuluu mun dieettiin kun en ole aina dieetillä.
Kyllä vähän syöminen silloin tällöin tekee hyvää, paastot kans, mitä tykkään pitää.
Ei ole mitään näyttöä siitä, että vähän syöminen tai paastoaminen tekisi mitään hyvää kenellekään. Siitä sen sijaan on näyttöä, että liian raju laihdutustahti ja paastoilu hidastaa aineenvaihduntaa, kadottaa lihasmassaa, altistaa syömishäiriölle jne. Kokeile ensi dieetillä maltillisempaa pudotustahtia ja ylläty: olo on parempi eikä jatkuvaa painon kanssa jojottelua enää tapahdu.

Yhteistyössä