Inhoan vaatteitani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiäiti kolmatta vuotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotiäiti kolmatta vuotta

Vieras
Olen ollut kotona toisen lapsen kanssa nyt reilut kaksi vuotta ja olen vielä lähes vuoden. Inhoan vaatteitani! Kun en käy töissä, en ole juuri vaatteita ostanut. Nyt trikoopaidat alkavat olla hiukan haalistuneita, kaikki housut lököttäviä, monet materiaalit hiukan nukkaantuneita... ja jokainen vaate on ollut päällä sata kertaa.

Jotain täytyy ostaa, mutta suureen vaatevaraston uudistukseen ei ole rahaa. Lisärajoitteen asettaa se, että olen tyypilliseen kotiäitityyliin ylipainoinen ja vielä lyhytkin.

Mitä ostaisit, jos olisit minä?

tunikat ja legginsit tuntuvat olevan kovin "in" (väljä paita/mekko peittää masumakkarat ja pidempi sellainen myös takapuolen), ja ovat vielä mukavat päälläkin. ja halvimmalla löytynee kirppikseltä (jos on tuuria), eikä maltaita maksa esim. H&M:lla...

En ottaisi leggareita, mutta satsaisin hyvin istuviin ja mukaviin farkkuihin. Ne tunikat menee niiden kanssa myös hyvin eivätkä kulahda ja rötkötä niin helposti kuin trikoohousut.

Tunikoita olen paljon pitänyt, ehkä pitää sieltä Hennesiltä käydä katsomassa olisiko jotenkin uudenlaisia. Leggareiden kanssa olen arka, ne paljastavat aika armottomasti paksut jalat, vaikka kuinka pitkää yläosaa käyttäisi. Hyvät farkut jos löytäisikin siedettävällä hinnalla, se pelastaisi paljon... ääh, en tiedä kyllä yhtään mitä haluan.

Yhdet täydellisesti istuvat farkut ja muutama perustrikoo, joku kiva neuletakki (harmaa tai musta niin sopii kaikkeen) ja nätti tunika niin siinä on jo hurjasti mahdollisuuksia eri asukokonaisuuksiin. Kun siellä kotona voi kuitenkin käyttää niitä rönssivaatteita ihan rauhassa.

Yhteistyössä