Inhottavaa kun kokoajan sataa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Ei voi mitään tehdä.Viimeistä juhannuslomapäivää tässä viedään ja melkein kokoajan on saannut olla poitsun kanssa sisällä.Mitään kivaa ei oikein tuolla ulkona voi tehdä kun vähän väliä vettä tulee kuin saavista kaataen.Filmejä ollaan käyty ahkerasti vuokraamassa että edes jotenkin saadaan aikaa menemään,poika kun ei innostu askartelusta.Nii,ja ollaan me pokeria korteilla pelattu=).
Pitää varmaan lähteä sitten autolla taas ajelemaan ja kävis vaikka iskää moikkaamassa kun ei täällä kotona neljän seinän sisällä viitsi kokoaikaa olla.Poikakin rupee jo ärhentelemään kun on tietysti toisellakin tylsää.

:snotty: niinpä.. yksinäistä viikkoa kotona vietän, lapset reissussa, miehellä vielä töitä. Ylös tuli noustua ennen kello kuutta, on pesty vaatteet ja silitetty, järkätty kaappia ja röhnötetty...

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
No niinpä |O
Just tos yhessä ketjussa samaa valitin :ashamed:

Mut sit jos aurinko porottais pari viikkoa pilvettömältä taivaalta niin sitten mä ainakin valittaisin sitä että kun ulkona on niin kuuma ettei siellä viitsi olla kun hiki tulee heti ja veto on ihan pois=).Mä en kyllä varmaan ikinä ole tyytyväinen säähän=).

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
No niinpä |O

Mut sit jos aurinko porottais pari viikkoa pilvettömältä taivaalta niin sitten mä ainakin valittaisin sitä että kun ulkona on niin kuuma ettei siellä viitsi olla kun hiki tulee heti ja veto on ihan pois=).Mä en kyllä varmaan ikinä ole tyytyväinen säähän=).

:whistle: :ashamed: En tunnusta enää tuota jatkoa :laugh:
Hitto kun mua tylsistyttää.. Ja kokoajan kiukkuan noille muksuille. Ala-arvoista :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Meri:
Sadevaatteet vaan päälle niin kyllä ulkonakin voi olla.

Yritäppäs laittaa sadevaatteita kohta 8v. koltiaisen päälle joka ei innostu asiasta yhtään=)?Kuulemma hiostavat,eivät jousta ja ovat muutenkin niin epämukavat päällä ettei niiden kanssa voi mitään tehdä.

No niinpä |O

:whistle: :ashamed: En tunnusta enää tuota jatkoa :laugh:
Hitto kun mua tylsistyttää.. Ja kokoajan kiukkuan noille muksuille. Ala-arvoista :ashamed:

Mä olen just tollanen.En tykkää porottavasta auringosta enkä sateesta.

Yritäppäs laittaa sadevaatteita kohta 8v. koltiaisen päälle joka ei innostu asiasta yhtään=)?Kuulemma hiostavat,eivät jousta ja ovat muutenkin niin epämukavat päällä ettei niiden kanssa voi mitään tehdä.

:laugh: Ei juma! Meilläkin tuo 8-v hyppii ilosta kun ehdotan, et vädäppäs kurahousut jalkaan ja mene ulos :laugh: Vaikka on tyttö, ei todellakaan pistä!!

Ootpas ihanan samassa jamassa kun mä :D

:laugh: Ei juma! Meilläkin tuo 8-v hyppii ilosta kun ehdotan, et vädäppäs kurahousut jalkaan ja mene ulos :laugh: Vaikka on tyttö, ei todellakaan pistä!!

Ootpas ihanan samassa jamassa kun mä :D

Juu,se ei todellakaan ole innostunnut yhtään mistään sadevaatteista.Ja ei todellakaan ole helppoa väkisinkään jo tuonikäistä ja kokoista niihin pukea.
Mulla alkoi juuri laskenta sataan kun tuo ipana nyt räpsättää oikein nuoruuden innolla tuossa vieressä ihan joka asiasta |O

Yhteistyössä