KaroliinaM, kovasti nyt voimia vaan ja luultavasti teitte oikean päätöksen siirtyä adoptiojonoon, jos se helpotti oloasi ja mieskin on siihen valmis. Mahtavaa, että pystytte tukemaan toisianne näinkin vaikeina aikoina, kuulostatte kovin onnelliselta parilta <3
Scarlethille samaa kuin Albus, nyt vain intohimon räiskettä rakettien sijaan
Albus, kyllähän sitä tekee mieli testata, mutta päätin tehdä sen aikaisintaan keskiviikkona, kun minulla alkaa joululoma eikä tarvi töihin oletetun negan jälkeen...
Mulla on ollu tänään tosi vahvasti sellanen olo, että jokin on muuttunut. Yritän pitää itseni maan pinnalla, koska mitään aikaisemmasta poikkeavaa ei ole ollut, mutta siltikin saan itseni kiinni ajattelemasta että "kyllä minä nyt olen raskaana, ihan pakosta blaa blaa blaa.." silti valtaa epätoivo että menkat kuitenkin alkaa.. Sitten olenkin tosi hyvällä joulumielellä, not! kaikenlaisia oireita on, mutta samoja on ollut aiemminkin. Mahassa vain on muljahdellut oudosti välillä, eikä mulla oo ollu tyypillisiä menkkakipuja ainakaan vielä.
Haluan taas avata uuden keskustelunaiheen (ainakin minun osaltani). Kun minulla vain tulee välillä huono omatunto siitä, etten ole onnistunut laihduttamaan itseäni normaalipainoiseksi, vaikkakaan ylimääräisiä kiloja ei ole kuin alle kymmenen. En vain ole saanut itseäni niskasta kiinni. Ja tietenkin olen aina kuvitellu olevani tosi hyvännäköinen kiinteän ison vauvamahan kanssa (jos sellaista saan edes alulle) vaikka luultavasti olen kuin valas jokapaikasta. Onko muilla ongelmia oman painonsa kanssa? (kelläpä ei olisi..)