intiimi onkkelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toosa

Vieras
elikkä. alapäästä olis vaivaa. joka kerta melkein kun harrastamme yhdyntää jo yhdynnän aikana tuntuu että emättimeni suu aukko repeää. ja sen jälkeen pissaaaminen kirvelee järkyttävästi. ja yhdynnän jälkeisesinä päivinä pissaaminen kirvelee ja ei voi harrastaa uutta yhdyntää ennen kuin alapää on korjannut itsensä. mutta mistä tämä johtuu?
olisko asiaan vaikuttanut kun vuosi sitteh synnytin lapsen ja leikkasivat välilihan, ja sitten muutama tikki siitä pääsi irti kotona ollessani. menin kyllä näytämään lääkärille mutta sanoivat että ei pitäisi haitata.
olen katsellut vähän peilillä toosaa ja vaikuttaa kuin pimpin suu olisi jäänyt vähän auki, eli ei siis ole tarpeeksi kiinni, johtunee tikkien irtoamisesta.
mutta mitä nyt neuvoksi?

Alkuperäinen kirjoittaja toosa:
olen katsellut vähän peilillä toosaa ja vaikuttaa kuin pimpin suu olisi jäänyt vähän auki, eli ei siis ole tarpeeksi kiinni, johtunee tikkien irtoamisesta.
mutta mitä nyt neuvoksi?

:laugh: ihan umpeenko se olisi pitänyt harsia?

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja toosa:
mutta mitä nyt neuvoksi?

:laugh: ihan umpeenko se olisi pitänyt harsia?

no ei tietenkään:) mutta siis on jäänyt liian avonaiseksi, jotenka siinä tuntuu olevan sellaista ihoa mikä on herkkää ja mikä kuuluisi olla sisöllä ja nyt on pinnnalla :) hyvin selitetty

Tuo on täysin normaalia, yksi yleisimpiä yhdyntä kipuja, en nyt muista sen nimeä mutta googlella pitäisi ainakin löytyä, itsekkin kärsin siitä. Joillakin auttaa pidempi esileikki, voi myös johtua ns. " Paikkojen yhteensopimattomuudesta " Jolloin "rajumpi" meno voi helposti tuon aiheuttaa. Myös runsaat alapääkarvat saattavat tehdä seksin aikana naiselle kivuliaita haavaumia joista saattaa myös olla kohdallasi kyse

Yhteistyössä