H
hermoheikko
Vieras
Minulla oli pari päivää hiivamaisia oireita (lieviä), jotka luultavimmin johtuivat yhdynnässä rikki menneestä ihosta. Kutina ja kirvely hävisivät kun ihokin parantui. Nyt ongelmani on alavatsan nipistely/lievä vihlominen. Päivällä tuntui jopa selän puolella asti. On aikaisemminkin ollut näitä oireita ovulaation aikana, mutta nyt nipistely on melkein jatkuvaa ja voimakkaampaakin. Epäilisin raskautta, mutta syön kuitenkin pillereitä ja kaksi viikkoa on vielä liuskasta jäljellä. Onko jollain muita vaihtoehtoja?