intin suorittamattomuudesta ja matkustamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heh";23937854]Onko teistä naisista kovin moni asepalveluksen käynyt vai mistä tiedätte, ettei se ole kaikille rankkaa? Itse olen kyllä miehenä käynyt, eikä se itselleni juuri rankkaa ollut, mutta joillekin näytti olevan, joko henkisesti tai fyysisesti. Silti omasta mielestäni en tiedä synnyttämisestä ja sen rankkuudesta yhtään mitään, vaikka suurin osa maailman naisista synnyttääkin ilman suurempia ongelmia. :)[/QUOTE]

En ole, mutta ihan tarpeeksi monta surkeaa tarinaa sieltä tunnen jotta tiedän ettei se ole mikään 'mennään sinne vähäks aikaa hillumaan ja sit himaan ja that's it' -reissu.. Enkä yhtään ihmettele että jotkut kiertää koko homman kaukaa ihan periaatteellisista syistä, onhan se aika sairas vapaudenriisto muka vapaassa länsimaisessa yhteiskunnassa. Onhan tästä nootteja tullut ihmisoikeustuomioistuimilta ja ties mitä..

Henkilökohtaisesti mua etoo naiset jotka kuvittelee voivansa määritellä miehet sen perusteella ovatko käyneet intin. Jokseenkin säälittävä ja suppea ajatusmaailma jos tuollainen on asia joka arvottaa ihmisiä. Vähän varmaan sama kuin miehet pitäisi täysinä luusereina naisia jotka ovat synnyttäneet sektiolla tai edes käyttäneet lääkkellistä kivunlievitystä, koska onhan sekin naisen tehtävä ja pitää kestää. Vaiko?

poliisithan hakee ovelta ellet määräpäivänä astu palvelukseen

Omana inttiaikanani eräs minun kanssani samaan yksikköön kuulunut pakeni palvelusta ulkomaille, maa oli muistaakseni Turkki. Eivätkä lähteneet sieltä hakemaan häntä palvelukseen.

Omana inttiaikanani eräs toinen yksikköni sotilaskarkuri jäi Suomessa kiinni, kun meidän muiden palvelus oli jo puolessavälissä.

[QUOTE="heh";23937854]Onko teistä naisista kovin moni asepalveluksen käynyt vai mistä tiedätte, ettei se ole kaikille rankkaa? Itse olen kyllä miehenä käynyt, eikä se itselleni juuri rankkaa ollut, mutta joillekin näytti olevan, joko henkisesti tai fyysisesti. Silti omasta mielestäni en tiedä synnyttämisestä ja sen rankkuudesta yhtään mitään, vaikka suurin osa maailman naisista synnyttääkin ilman suurempia ongelmia. :)[/QUOTE]

Muistetaan taas se, että synnyttäminen on täysin vapaaehtoista.

[QUOTE="vieras";23938145]Muistetaan taas se, että synnyttäminen on täysin vapaaehtoista.[/QUOTE]
Muistetaan vaan, oli vapaaehtoista tai ei, minulla miehenä ei ole pienintäkään käsitystä miltä synnytys todella tuntuu. Enkä usko armeijaa käymättömillä naisillakaan olevan käsitystä, miltä armeijan käyminen tuntuu.

[QUOTE="vieras";23938136]Omana inttiaikanani eräs minun kanssani samaan yksikköön kuulunut pakeni palvelusta ulkomaille, maa oli muistaakseni Turkki. Eivätkä lähteneet sieltä hakemaan häntä palvelukseen.

Omana inttiaikanani eräs toinen yksikköni sotilaskarkuri jäi Suomessa kiinni, kun meidän muiden palvelus oli jo puolessavälissä.[/QUOTE]

Ei nosta ählämsählämeistä ole inttihommiin...

[QUOTE="...";23938813]Ei nosta ählämsählämeistä ole inttihommiin...[/QUOTE]

Eivätköhän nämä karkurit olleet ihan perisuomalaisia valkoisia heteromiehiä.

[QUOTE="...";23938858]Missä niin sanottiin?[/QUOTE]
Jos lähtee ulkomaille, esim. Turkkiin, karkuun asepalvelusta, ei tee kenestäkään turkkilaista. Yhtä hyvin voisi lähteä Alaskaan, mutta useampi suomalainen valkoinen heteromies lähtee Turkkiin, koska matkat sinne eivät maksa paljon mitään ja lisäksi Turkissa on lämmin juoda kaljaa uima-altaan reunalla.

nimimerkillä, omastakin palveluserästä muutama karkasi ulkomaille lämpimään