Intuition Plus - karvojenajokone (netistä voi tilata) --- kokemuksia kellään???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ajattelin näytepakkauksen tilata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ajattelin näytepakkauksen tilata

Vieras
"Helposti eroon ei toivotuista ihokarvoista

Intuition, maailman ensimmäinen kaiken tarvittavan sisältävä ihokarvojen poistomenetelmä naisille, oli heti myyntimenestys. Nyt on terää ja vaihtokappaletta parannettu. Ajo on vieläkin tarkempaa ja mukavampaa.

Unohda vaahto ja geeli
Intuition Plus vaahdotttaa ja ajaa samalla kertaa - täydellisin tuloksin.
Nyt ihokarvojen poistoon ei tarvitse varata paljoa aikaa, menet suihkuun ja huomaat miten helppoa se on.

Ihonhoito ja karvanpoisto samanaikaisesti
Kolmea tarkkuusterää ympäröi saippua, joka vaahtoaa koskettaessaan iholla olevaa vettä. Saippua sisältää hoitavaa E-vitamiinia ja aloe veraa, jotka tekevät ihon pehmeäksi ja kimmoisaksi.

Joustava vaihtoterä
Uusi vaihtoterä seuraa ihon kaikkia poimuja ja sillä pääset kaikkiin paikkoihin.

Uusi varsi ja suihkupidike
Uusi ergonominen varsi sopii erinomaisesti käteen ja ajaminen on miellyttävää. Mukana tulevan suihkupidikkeen kiinnität kätevästi imukupilla suihkun seinään ja Intuition Plus on aina käden ulottuvilla kun sitä tarvitset.

Helppo teränvaihto
Paina sivusta,nosta vaihtoterä pois ja laita uusi sen tilalle.

Matkasuojus
Intuitionisi mukana toimitetaan käytännöllinen teränsuojus. Voit ottaa Intuition Plussan matkalle mukaan toalettipussiisi ja säästät tilaa, kun et tarvitse vaahtoa tai geeliä.

Intuition Plus on myynnissä vain Efissä ja kestotilaamalla vaihtopaketit - terä, saippua ja voide - et jää ilman.

Saat näytepakkauksen
Tilaa Intuition Plus -pakkauksesi kokeiltavaksi jo tänään, niin lähetämme sen heti sinulle.
Maksat vain posti- ja toimituskulut: 4,90 ?

PS: Intuition Plus -höylät kehittää ja valmistaa Wilkinson Sword, toinen maailman kahdesta johtavasta korkealaatuisten ihokarvojen poisto- ja parranajovälineiden valmistajasta.

Minä olen käyttänyt jo vuoden ja olen erittäin tyytyväinen! :D Tosin mulla on se vanha malli, et jos tuo uusi on vieläkin parempi niin suosittelen kokeilemaan. Homma on käteväkin, kun vaihtoteriä tulee aina 5 paketissa ja uusi paketti tulee kotiin suoraan juuri siksi, että olet melkein käyttänyt kaikki terät. :D

On kokemusta, käytin muutaman kuukauden ja en tilaa niitä enää.

Olin muuten tuotteeseen todella tyytyväinen mutta se saippuapala, joka on kiinni terässä, kuluu tosi nopeesti pois joten aika kalliiksi tuli noiden terien käyttö (kulumiseen varmaan vaikuttaa myös sheivaustiheys. Mulla se on päivittäin) ja ne loppuivat ennen uutta pakettia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lenore:
On kokemusta, käytin muutaman kuukauden ja en tilaa niitä enää.

Olin muuten tuotteeseen todella tyytyväinen mutta se saippuapala, joka on kiinni terässä, kuluu tosi nopeesti pois joten aika kalliiksi tuli noiden terien käyttö (kulumiseen varmaan vaikuttaa myös sheivaustiheys. Mulla se on päivittäin) ja ne loppuivat ennen uutta pakettia.

Sieltä voi tilata myös ylimääräisen paketin, jos tuntuu et niiden toimitusväli ei riitä. Ja se saippuapala on just hyvä siksi, et tietää et terä on käytetty loppuun kun se on kulunut. :D

on kätsy niille jotka ei päivittäin ajele, kuten minä. mä en ajellut talviaikaan kun muutaman kerran ja mulle kerääntyi niitä vaihtoteriä ihan mielettömästi liikaa. nyt mulla pursuaa yksi kaappi niitä ja soitin sinne ettei niitä nyt tarvita ainakaan vuoteen!

mutta kätsy se on kainaloille ja säärille, ei niinkään alapäähän.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
on kätsy niille jotka ei päivittäin ajele, kuten minä. mä en ajellut talviaikaan kun muutaman kerran ja mulle kerääntyi niitä vaihtoteriä ihan mielettömästi liikaa. nyt mulla pursuaa yksi kaappi niitä ja soitin sinne ettei niitä nyt tarvita ainakaan vuoteen!

Miksei alapäähän?
Juurikin alapään karvoitus ja sheivaaminen on mun ongelma :( pitäs saada joku, jolla iho ei nouse näppylöille ja mene ärtyneeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Sieltä voi tilata myös ylimääräisen paketin, jos tuntuu et niiden toimitusväli ei riitä. Ja se saippuapala on just hyvä siksi, et tietää et terä on käytetty loppuun kun se on kulunut. :D

Ja tätä mä just tarkoitin sillä, että mulle olisi liian kallista lystiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksei alapäähän?
Juurikin alapään karvoitus ja sheivaaminen on mun ongelma :( pitäs saada joku, jolla iho ei nouse näppylöille ja mene ärtyneeksi.

Se terä on aika iso sen saippuan kanssa, mutta kyllä sillä intiimialueen saa ajettua. Mutta ei mulla auta tohon ärtymiseen, siihen ei auta kun ihon desinfiointi ja rasvaus sinkkivoiteella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:

Miksei alapäähän?

Minä sillä muuta ajelekaan kuin alapääni (oon siirtynyt vahaukseen muuten) ja hyvin pystyy. Ja mulla ainakin tuo juuri auttaa siihen ärtymiseen.

Yhteistyössä